Skip to main content
Beantwoord

Huidig contract en internet snelheid

• 13 juli 2021
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Allereerst: waarom kan ik jullie gewoon niet bellen?? de telefoonnummers 800-0402 0800-0105 zijn zogenaamd bereikbaar maar de verbinding wordt na ruim een minuut standaard verbroken. Ik heb niemand aan de lijn gehad na 6 pogingen.Klantenservice is in deze tijd ver te zoeken.

1. Maar ik wil graag mijn huidige contract per mail ontvangen.
  1. En ik wil graag weten wat de internetsnelheid is die jullie zouden moeten leveren.

Beste antwoord door De Meander

Ja hartelijk dank. Dat werkte en ik heb een een cordate medewerkster aan de lijn die alles voor mij regelt. GEweldig. Deze vraag aan het forum is wat mij betreft afgerond.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1858 reacties
  • 13 juli 2021

Als je  naar het 0800-0402 beltspreek in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarvoor .

Vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan zien de moderators 

wie je bent zodra je topic aan de beurt is, die kunnen je vragen ook beantwoorden

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 juli 2021

Heb ik 6xgedaan en dan wordt de lijn verbroken.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1858 reacties
  • 13 juli 2021
De Meander schreef:

Heb ik 6xgedaan en dan wordt de lijn verbroken.

Zie mijn optie 2 hierboven

• 2237 reacties
  • 13 juli 2021

@De Meander Beiden kunt u terugvinden in "mijn kpn".

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2021

Ja hartelijk dank. Dat werkte en ik heb een een cordate medewerkster aan de lijn die alles voor mij regelt. GEweldig. Deze vraag aan het forum is wat mij betreft afgerond.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha @De Meander, we hadden net even een verstoring lijkt het. Daardoor kon je ons even niet bereiken. Sorry! Fijn dat het inmiddels gelukt is 🙂.

Overigens is 0800-0105 inderdaad niet meer actief. Alleen 0800-0402 werkt nog!