Skip to main content
Beantwoord

Fysieke sim & E-sim meteen doorschakelen naar voicemail

• 16 juli 2021
  • 2 reacties
  • 480 keer bekeken

Rathjetoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hoi Kpn, ik heb momenteel een simkaart en esim in 1 toestel. nu is het dus wel erg wenselijk dat ook kpn de mogelijkheid gaat bieden om direct naar de voicemail door te schakelen. Wanneer gaat dit komen? Want bij niet storen betekend het dus dat ik meteen op beide nummers niet meer bereikbaar ben, en dat is nu juist niet de bedoeling.

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Rathjetoe, welkom op het KPN forum! Helaas is het bij mobiel niet mogelijk om direct door te schakelen. Standaard gaat de telefoon 20 seconden over voor deze overgaat op voicemail, dit is niet aan te passen. Of dit ooit gaat veranderen, durf ik je niet te zeggen. Ik begrijp dat ‘niet storen’ voor jou geen oplossing is, omdat je op één van de simkaarten wel bereikbaar wilt blijven. Je kunt er ook voor kiezen om die simkaart uit te schakelen. Dit kan in de instellingen van jouw telefoon.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Rathjetoe
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 16 juli 2021

We zijn nu twee jaar verder en er is NIETS aan veranderd. Is KPN nog van plan hier iets aan te wijzigen? Loop nu tegen exact dezelfde tekortkoming aan.

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

*Admin: samengevoegd met ander topic

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2021

Hallo @Rathjetoe, welkom op het KPN forum! Helaas is het bij mobiel niet mogelijk om direct door te schakelen. Standaard gaat de telefoon 20 seconden over voor deze overgaat op voicemail, dit is niet aan te passen. Of dit ooit gaat veranderen, durf ik je niet te zeggen. Ik begrijp dat ‘niet storen’ voor jou geen oplossing is, omdat je op één van de simkaarten wel bereikbaar wilt blijven. Je kunt er ook voor kiezen om die simkaart uit te schakelen. Dit kan in de instellingen van jouw telefoon.