Ik wil een wifi 6 router.
Moet ik hiervoor eerst mijn abonnement opzeggen of is er een eenvoudigere methode!
Bij opzeggen ga ik naar T-Mobile, die is veel sneller voor het zelfde geld 1000Mb/sec en koop ik zelf een router.
Ik wil een wifi 6 router.
Moet ik hiervoor eerst mijn abonnement opzeggen of is er een eenvoudigere methode!
Bij opzeggen ga ik naar T-Mobile, die is veel sneller voor het zelfde geld 1000Mb/sec en koop ik zelf een router.
Beste antwoord door NHendriks
Zoals ik eerder vandaag al in een ander topic plaatste over Wifi 6:
En om even in de technische kant te springen; 802.11ax oftewel Wifi 6 is op dit moment vooral marketing. Het klinkt allemaal mega aantrekkelijk want er is een nieuwe wifi-versie maar in de praktijk ga je er niets van merken. Het grote voordeel wat Wifi 6 met zich mee brengt komt pas tot stand als alle aangesloten apparatuur ook Wifi 6 ondersteund, zit er één telefoon tussen die dat niet doet dan staat er wel een mooi 6’je in beeld maar het werkt gewoon als Wifi 5. Met het grote voordeel doel ik op de efficiëntie hoe er met data omgegaan wordt. In thuisnetwerken ga je het verschil echt niet of nauwelijks merken.
Nee, Wifi 6 is een briljante uitvinding maar ik zie het zo gebeuren dat het nog 5 á 10 jaar gaat gebeuren voordat het ook echt een standaard is onder fabrikanten. Kijk maar naar Wifi 5, er is nog steeds een hoop apparatuur op de markt dat dit nog steeds niet ondersteunt. Daarbij is het vooral interessant voor bijvoorbeeld hotels, winkelcentra, poppodia en theaters waar veel mensen tegelijk gebruik maken van wifi.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.