Skip to main content
Beantwoord

Omruilen Motorola TV-ontvangers lukt niet

• 27 januari 2022
  • 13 reacties
  • 223 keer bekeken

Goedenavond 

Ik heb bericht gekregen dat ik mijn ontvangers motorola1853 2 stuks zou om kunnen ruilen. Nu krijg ik elke keer een melding probeer het later nog een keer. Ben er al 4 dagen mee bezig. Kan iemand mij helpen zodat dit wel gaat lukken. Ik vindt ze ook erg traag dus ben wel toe aan nieuwe

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Bedankt voor jouw geduld! Het omruilen kan uitsluitend via de servicetool: wil je het modem eens herstarten en/of resetten en dan nogmaals proberen om een omruilafspraak te maken via de servicetool? Ben benieuwd of het wel of niet lukt, zodat ik dit intern kan terugkoppelen. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste @jansen j,

gebruik je deze link:

via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 27 januari 2022

Goedenavond

Alles is aangesloten ik probeer via de link maar geeft telkens er is een probleem probeer het later nog eens. Dus dit werk niet

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 27 januari 2022

Misschien heeft u nog een hele oude Experiabox? Die kunt u dan eerst omruilen via de WiFi Manager. Misschien lukt het daarna wel om de ontvangers om te ruilen.

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 27 januari 2022

Deze heb ik net vorig jaar gekregen een experiabox v10a

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 27 januari 2022
jansen j schreef:

Ok 👍 een keer opnieuw opstarten dat ding? Mogelijk helpt dat. Anders een keer resetten misschien. 

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
jansen j schreef:

Die is inderdaad niet oud, dat moet het probleem niet zijn, vind het vreemd dat het zo niet lukt. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator dit voor jou regelen, dan zetten hun de omruiling in gang. 

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 27 januari 2022

Gedaan

Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
jansen j schreef:

Gedaan

Dank je wel, hopelijk gaat er een KPN moderator snel reageren. Dan kunnen ze het voor jou gaan regelen. 

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 27 januari 2022

Bedankt. Ik wacht het af

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 30 januari 2022

Goedemiddag @jansen j, welkom en bedankt voor je melding! Fijn om te zien dat je op aanwijzing van Dennis al je klantgegevens hebt ingevuld in jouw profiel.

Ik constateer ook dat de servicetool niet werkt: excuses voor het ongemak! Ik ga er achteraan en kom terug op de verdere details van jouw omruilafspraak! 

• Auteur
  • Helper
  • 33 reacties
  • 30 januari 2022

Oke bedankt alvast. Ik wacht het af

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2022

Bedankt voor jouw geduld! Het omruilen kan uitsluitend via de servicetool: wil je het modem eens herstarten en/of resetten en dan nogmaals proberen om een omruilafspraak te maken via de servicetool? Ben benieuwd of het wel of niet lukt, zodat ik dit intern kan terugkoppelen. 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7105 reacties
  • 5 februari 2022

Is het gelukt, @jansen j