Skip to main content
Beantwoord

Is er een mogelijkheid om Digitenne tijdelijk af te nemen?

• 20 april 2022
  • 3 reacties
  • 502 keer bekeken

Kan ik Digitenne abonnement ook aanvragen voor 3 maanden (b.v. de maanden Juni-Juli en Augustus). Ik ben al KPN klant.

m.v.r.grtv John Vogelzang

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @johnvogelzang ,

Als jij thuis al een abonnement hebt op KPN TV (Interactieve TV), dan kun je via bv Mijn KPN een extra Digitenne ontvanger huren. Dat kost dan 5 euro per maand en je kunt het (aanvullende) Digitenne-abonnement dan maandelijks opzeggen. Je zit dan dus niet vast aan een jaarcontract voor de huur van de Digitenne-ontvanger. Hou wel rekening met een opzegtermijn van één maand. 

Lukt het niet via Mijn KPN? Bijvoorbeeld omdat je nog een heel oud abonnement hebt. Bel dan met 0800-0402. Dan helpen ze je daar verder. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37005 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2022

Hallo @johnvogelzang ,

Als jij thuis al een abonnement hebt op KPN TV (Interactieve TV), dan kun je via bv Mijn KPN een extra Digitenne ontvanger huren. Dat kost dan 5 euro per maand en je kunt het (aanvullende) Digitenne-abonnement dan maandelijks opzeggen. Je zit dan dus niet vast aan een jaarcontract voor de huur van de Digitenne-ontvanger. Hou wel rekening met een opzegtermijn van één maand. 

Lukt het niet via Mijn KPN? Bijvoorbeeld omdat je nog een heel oud abonnement hebt. Bel dan met 0800-0402. Dan helpen ze je daar verder. 

PeterG
Superuser
  • 61517 reacties
  • 20 april 2022

@Noordzee schrijft:

Dat kost dan 5 euro per maand en je kunt het abonnement dan maandelijks opzeggen.

Kleine correctie. Je kunt de huur van deze ontvanger dan na een maand elk moment beëindigen. Je huurt 'm (dan) namelijk onder je KPN iTV abonnement. Dát beëindig je niet natuurlijk; wel de decoderhuur Digitenne.

Heb je nog een oud abonnement met de term glasvezel in de naam dan kan het niet. (bv Alles in 1 glasvezel instap)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37005 reacties
  • 20 april 2022

OK duidelijk @PeterG , Ik heb er even aanvullend Digitenne-abonnement bijgezet ter verduidelijking.