Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt na een aantal weken niet goed meer

• 4 augustus 2022
  • 12 reacties
  • 207 keer bekeken

Ineke M
Topper

Ben ik de enige die dit probleem heeft? Na een aantal weken werkt het indrukken van de toetsen niet meer goed en moet je 2, 3 keer flink drukken op de toetsen voor de afstandsbediening werkt, nieuwe aangevraagd en doet het voor nu prima. Ben bang dat dit niet zo blijft, fingers crossed

Beste antwoord door GeSp

Hallo @Ineke M 

Je kan altijd een maandagmorgen model treffen maar over het algemeen zijn de KPN afstandsbedieningen heel betrouwbaar, ik ken diverse mensen die al minimaal 5 jaar dezelfde KPN afstandsbediening gebruiken.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6678 reacties
  • Antwoord
  • 4 augustus 2022

Hallo @Ineke M 

Je kan altijd een maandagmorgen model treffen maar over het algemeen zijn de KPN afstandsbedieningen heel betrouwbaar, ik ken diverse mensen die al minimaal 5 jaar dezelfde KPN afstandsbediening gebruiken.

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 4 augustus 2022

Klopt, mijn voor voor laatste 😉 ging ook jaren mee, maar nu al 2 stuks gehad met dit probleem, dus......bedankt voor je reactie 

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6678 reacties
  • 4 augustus 2022

Welk(e) model(len) heb je gekregen dan die zo snel stuk gingen en heb je nu weer dezelfde gehad?

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 4 augustus 2022

Bovenste rij midden, en ja, de 2 die dit probleem hadden zijn deze, hiervoor had ik bovenste rij rechts

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6678 reacties
  • 4 augustus 2022

Hopelijk is driemaal scheepsrecht in jouw geval en heb je nu een goed exemplaar.

Ik zou anders de volgende keer maar om een ander type vragen mocht hij toch weer kapot gaan.

De meeste de ik tegenkom is i.d.d. die rechtsbovenin en die blijven het gewoon doen, de enige reden dat er ooit 1 omgeruild is omdat je daar een C3 (oud) en D3 (nieuwe) model van hebt en de nieuwe TV koppelen werkte alleen met een D3 versie.

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 4 augustus 2022

Nogmaals,  fingers crossed en bedankt, alvast een fijn weekend!!

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 12 augustus 2022

Ik krijg steeds een mail dat er gereageerd is op mijn vraag. 

Echter als ik probeer te kijken moet ik opnieuw inloggen wat dan weer fout gaat, (niet het inloggen) dus mocht iemand gereageerd hebben, ik kan het niet zien:-(

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13016 reacties
  • 12 augustus 2022
Ineke M schreef:

Ik krijg steeds een mail dat er gereageerd is op mijn vraag. 

Echter als ik probeer te kijken moet ik opnieuw inloggen wat dan weer fout gaat, (niet het inloggen) dus mocht iemand gereageerd hebben, ik kan het niet zien:-(

Om de reactie te zien, hoef je in principe niet in te loggen. (wel om zelf te reageren). 

Maar het kan ook zijn dat een moderater iets via privé vraagt, dan moet je inderdaad altijd inloggen.😉

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 12 augustus 2022

Ok, dank voor je reactie, maar heb de berichten dus nog niet kunnen lezen 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13016 reacties
  • 12 augustus 2022
Ineke M schreef:

Ok, dank voor je reactie, maar heb de berichten dus nog niet kunnen lezen 

Klik rechtsboven op je avatar en klik op privé berichten.

(je moet dan wel ingelogd zijn.)

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6678 reacties
  • 12 augustus 2022

Waarschijnlijk is het een bericht van KPN Webcare of je tevreden bent over het antwoord.

Als ingelogd bent en rechtsboven in op je Avatar klikt, kan je dan niet je Privéberichten lezen?

Ineke M
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 12 augustus 2022

Solly, ðŸ˜… inderdaad een bericht van kpn webcare, nog niet zo heel handig in dit soort dingen, maar aldoende leert men, bedankt!!