Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn voordelen behouden bij KPN en alleen internet nemen van Delta Glasvezel?

• 8 september 2022
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Delta gaat glasvezel aanleggen in mijn dorp. Bij KPN ontvang ik slechts 13 mits, dus Delta is een redelijke optie, maar ik heb andere voordelen van KPN. Kan ik mijn voordelen behouden bij KPN en alleen internet nemen van Delta?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Kadoedelatoe, ik zie dat je al een juist antwoord van @JanD gekregen hebt.

JanD schreef:

Hallo @Kadoedelatoe als je bepaalde voordelen hebt omdat je een combi thuisabo/mobiel abo hebt bij KPN en je laat thuisabo vervallen omdat je overstapt naar Delta, zul je inderdaad bepaalde combivoordelen kwijt raken.

Je krijgt inderdaad alleen extra voordelen zoals onze Husselvoordelen als je meerdere abonnementen van KPN hebt. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

• 0 reacties
  • 8 september 2022

Hallo @Kadoedelatoe als je bepaalde voordelen hebt omdat je een combi thuisabo/mobiel abo hebt bij KPN en je laat thuisabo vervallen omdat je overstapt naar Delta, zul je inderdaad bepaalde combivoordelen kwijt raken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Kadoedelatoe, ik zie dat je al een juist antwoord van @JanD gekregen hebt.

JanD schreef:

Hallo @Kadoedelatoe als je bepaalde voordelen hebt omdat je een combi thuisabo/mobiel abo hebt bij KPN en je laat thuisabo vervallen omdat je overstapt naar Delta, zul je inderdaad bepaalde combivoordelen kwijt raken.

Je krijgt inderdaad alleen extra voordelen zoals onze Husselvoordelen als je meerdere abonnementen van KPN hebt.