Skip to main content
Beantwoord

Terugkrijgen prepaid bij overstap naar andere provider met nummerbehoud

• 12 september 2022
  • 1 reactie
  • 174 keer bekeken

Ik ben een abonnement aangegaan bij een andere provider met behoud van mijn Prepaid KPN nummer. Kan ik mijn ongebruikte Prepaid tegoed terugvragen? En zo ja, hoe?

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Cosmo4 

Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement.

bron: Overgang KPN prepaid naar KPN abonnement (Veelgestelde vragen) | KPN.com

Bij overgang naar een andere provider gaat dat helaas niet, dan raak je het overgebleven saldo kwijt. In dat geval kan je het beste het tegoed eerst verbruiken, maar als je al overgegaan bent is het daarvoor nu te laat.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17688 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2022

Hallo @Cosmo4 

Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement.

bron: Overgang KPN prepaid naar KPN abonnement (Veelgestelde vragen) | KPN.com

Bij overgang naar een andere provider gaat dat helaas niet, dan raak je het overgebleven saldo kwijt. In dat geval kan je het beste het tegoed eerst verbruiken, maar als je al overgegaan bent is het daarvoor nu te laat.