Vanochtend werd ik gebeld door jehova’s getuigen die zeiden dat ze mijn nummer van een online lijst hadden. Er werd met geen woord gerept over waar mijn nummer exact vandaan is gehaald, maar dit wil ik wel achterhalen. Is er een manier waarop ik hierachter kan komen? Ik sta overigens in het bel-me-niet-register voorzover ik weet
Beste antwoord door HansaanZet
@ForumFemme Ik sta ook in het bel me niet register en wordt ondanks dat ook regelmatig gebeld door onbekende bedrijven en nummers. U kunt op de website Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? vaak al zien of het zuivere koffie is of niet . U hoeft ergens op het internet maar een telefoonnummer achter te laten en men gaat er mee aan de haal, helaas. Het is een verdienmodel voor sommigen lieden. Dat het inmiddels ook bij de Jehova's al zo moet dat zegt veel over die organisatie 😉 U kunt tijdens het gesprek aangeven dat u niet meer gebeld wenst te worden en gebruik wenst te maken van het recht van verzet om niet meer gebeld te worden.
@ForumFemme Ik sta ook in het bel me niet register en wordt ondanks dat ook regelmatig gebeld door onbekende bedrijven en nummers. U kunt op de website Wie heeft gebeld | Wilt u een onbekend nummer zoeken? vaak al zien of het zuivere koffie is of niet . U hoeft ergens op het internet maar een telefoonnummer achter te laten en men gaat er mee aan de haal, helaas. Het is een verdienmodel voor sommigen lieden. Dat het inmiddels ook bij de Jehova's al zo moet dat zegt veel over die organisatie 😉 U kunt tijdens het gesprek aangeven dat u niet meer gebeld wenst te worden en gebruik wenst te maken van het recht van verzet om niet meer gebeld te worden.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.