Skip to main content
Beantwoord

Tv opnames van 1 week terug kijken

• 16 november 2022
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

De opnames van enkele dagen geleden zijn niet te bekijken omdat de afspeelknop ontbreekt, alleen de verwijder knoppen zijn zichtbaar. Als ik nu een programma opneemt en deze af wil spelen staan alleen de verwijder knoppen in beeld, moet eerst op het betreffende programma klikken voor de afspeelknop.

Beste antwoord door Aartw

Aartw schreef:

De opnames van enkele dagen geleden zijn niet te bekijken omdat de afspeelknop ontbreekt, alleen de verwijder knoppen zijn zichtbaar. Als ik nu een programma opneemt en deze af wil spelen staan alleen de verwijder knoppen in beeld, moet eerst op het betreffende programma klikken voor de afspeelknop.

Na op nieuw opstarten probleem opgelost.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2022
Aartw schreef:

Na op nieuw opstarten probleem opgelost.