Er staan allemaal mooie oplossingen voor de Mcafee spam maar die werken niet als je de mail App op iphone of ipad gebruikt. Ik word gestoord van die Mcafee spam. ELKE dag al meer dan een jaar lang. ELKE dag een andere afzender en KPN kan volgens zeggen dit niet tegenhouden ivm privacy maatregelen. En maar elke dag blijven blokkeren!!!! Er werd zelfs door diezelfde medewerker gezegd dat ik dan maar misschien een ander e-mail adres bij een andere provider moest nemen en dan de mail maar moest forwarden. Hoe absurd kan je denken. LOS DAT GEWOON OP KPN want dit speelt al meer dan een jaar. Ook bij véél meer gebruikers dan ikzelf. EN privacy …. Is wel MIJN privacy en niet van die van KPN of andere instanties.
Beantwoord
Hoe kom ik van McAfee mailspam af?
Beste antwoord door GeSp
Je zou ook een Filterregel kunnen aanmaken in KPN Webmail via → Instellingen → E-mail → Filter Regels.
Onderstaande regel verplaatst alle binnenkomende email die het woord McAfee bevat naar de Spam map (je kan ook kiezen om ze gelijk te verwijderen), dat gebeurt zodra de mail binnenkomt, je zou ze dan niet op je iPad of iPhone binnen moeten krijgen in Postvak IN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.