Gister nogmaals gereset en kon toen wel via Chrome inloggen (KPN Box 12 aangesloten via bedrade netwerk switch op zolder). Eigen SSID ingesteld.
Vandaag meterkast ‘omgebouwd’. Helaas. Kan weer niet in KPN Box 12 komen. Ook ‘alternatieve’ URL geprobeerd, wel alles vanuit Chrome browser.
Opnieuw gereset. Kan nog steeds niet inloggen. Dan toch maar door KPN ingestelde SSID aanhouden. Helaas. Ook nu blijft internet (bedrade aansluitingen) nog steeds doorlopend uitvallen. Meterkast maar weer 'terug omgebouwd’. Oude Experia en een afzonderlijke Wifi-punt voor beter bereik.
Ik vermoed dat de KPN Box 12 die ik heb ontvangen eerder kuren heeft vertoond, retour is gezonden en daarna door KPN zonder het apparaat zelfs ook maar te resetten, laat staan te testen, naar het volgende slachtoffer (ik dus) is doorgestuurd.
Ik ben de afgelopen jaren bij KPN gebleven omdat ik op heel veel sites gebruik maak van mijn hetnet-emailadres als account. Ik ben bang dat het tijd wordt hier iets anders voor te gaan regelen.
Ik zal de KPN Box 12 retour zenden.
Een zwaar teleurgestelde, zeer ontevreden ‘klant’ (@KPN: zie Wikipedia voor de betekenis van het begrip 'klant').
Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt