Via wifimanager op verschillende tindstippen en dagen geprobeerd superwifi te bestellen. Helaas net als voorgaande klanten blijf ik hangen na invullen van ophaalpunt en -datum !
Nog steeds niet opgelost dus …
0800-0402 bellen hééft ook geen zin tenzij je een dag aan de telefoon blijft hangen wellicht.
Wanneer lossen jullie dit probleem eens op om via wifi-manager wel te kunnen bestellen???
Beste @Eblaw, goed dat je dit meldt! Jammer om te lezen dat het via 0800-0402 niet alsnog gelukt is. De openingstijden zijn Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Als je dan belt, krijg je een medewerker aan de lijn. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul dan je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (in een vakje waar ‘privé’ achter staat). Hoeveel zou je er aan willen schaffen?
Beste @Eblaw, goed dat je dit meldt! Jammer om te lezen dat het via 0800-0402 niet alsnog gelukt is. De openingstijden zijn Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Als je dan belt, krijg je een medewerker aan de lijn. Mocht je willen dat ik met je mee kijk, vul dan je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer (in een vakje waar ‘privé’ achter staat). Hoeveel zou je er aan willen schaffen?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.