Skip to main content
Beantwoord

Waarom moet er een monteur komen om mijn glasvezel aan te sluiten?

• 23 juli 2023
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Tun
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties

Ik heb hetzelfde. Al jaren glasvezel. Overgestapt naar KPN. van de week modem, topbox etc. ontvangen. Monteur komt op 1 augustus. Waarom? Ik kan dat spul heus wel zelf aan elkaar knopen!

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Remco van KPN

@Tun Welkom op het forum. Er bestaan dus zoals aangeven meerdere redenen en argumenten waarom er een monteur moet langskomen. De laatste generatie glasvezelmodems moet ook geactiveerd worden, dat heb ik laatst zelf ook mogen ervaren :-) . 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

• 0 reacties
  • 23 juli 2023

Je hebt zelf al  het antwoord gegeven, kpn,modem van kpn en monteur, het is niet je eigendom

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 23 juli 2023

De KPN monteur zal waarschijnlijk het glasvezelkastje vervangen. 

Soeradj
Topper
Forum|alt.badge.img+3
  • Topper
  • 90 reacties
  • 23 juli 2023

Glasvezel is tevens gevoelig. De pigtail (connectiestukje) moet worden schoongemaakt wanneer er iets veranderd. De monteur heeft hier speciale materialen voor.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6970 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2023

@Tun Welkom op het forum. Er bestaan dus zoals aangeven meerdere redenen en argumenten waarom er een monteur moet langskomen. De laatste generatie glasvezelmodems moet ook geactiveerd worden, dat heb ik laatst zelf ook mogen ervaren :-) .