Zowel op mijn Mac book Air als op de I mac wil wi fi het wachtwoord niet onthouden. Dit speelt sinds ongeveer 1 a 2 maanden.
Op mijn Android telefoon geen enkel probleem.
Ik kan het niet vinden in IOS Mac, alles staat goed ingesteld lijkt me…….
Help !! dank
Beste antwoord door Jasper van KPN
Hoi @Bassie55, dat is gek inderdaad. Het Wifi netwerk zelf heeft daar geen invloed op, het is iets in de instellingen op de Mac's zelf. Heb je het netwerk al eens verwijderd bij de onthouden netwerken (onder de Wifi instellingen van MacOS Ventura zit een knop geavanceerd, daar kan je onthouden netwerken verwijderen), en daarna opnieuw verbinding gemaakt?
Hoi @Bassie55, dat is gek inderdaad. Het Wifi netwerk zelf heeft daar geen invloed op, het is iets in de instellingen op de Mac's zelf. Heb je het netwerk al eens verwijderd bij de onthouden netwerken (onder de Wifi instellingen van MacOS Ventura zit een knop geavanceerd, daar kan je onthouden netwerken verwijderen), en daarna opnieuw verbinding gemaakt?
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.