Skip to main content
Beantwoord

Ondanks opzegging staat telefonie toch nog op mijn factuur

• 10 augustus 2023
  • 3 reacties
  • 4 keer bekeken

Goedemdag,

Ik heb Vaste telefonie opgezegd maar de € 2,00 wordt op de laatste factuur weer in rekening gebracht.

Wat te doen??

Met groet

Klaas Spreen

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @Bettona, goed dat je een berichtje stuurt!

Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt. Ik zie Vast Bellen echter niet op de factuur van 8 augustus staan. Ook op de factuur van 8 juli staat Vast Bellen niet. Wel wordt daar nog 2 in mindering gebracht om de kosten van Vast Bellen voor juni te vergoeden, omdat je het op 8 juni hebt stopgezet.

Je kunt dit zelf ook allemaal zien op de specificatie van de factuur. Deze vind je vanaf pagina 2 van de factuur.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 14 augustus 2023

Hallo @Bettona, goed dat je een berichtje stuurt!

Ik heb jouw abonnement er gelijk bij gepakt. Ik zie Vast Bellen echter niet op de factuur van 8 augustus staan. Ook op de factuur van 8 juli staat Vast Bellen niet. Wel wordt daar nog 2 in mindering gebracht om de kosten van Vast Bellen voor juni te vergoeden, omdat je het op 8 juni hebt stopgezet.

Je kunt dit zelf ook allemaal zien op de specificatie van de factuur. Deze vind je vanaf pagina 2 van de factuur.

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 14 augustus 2023

Hallp .

Dank voor de info...even nagezien en nu zie ik het ook.

Sorry voor de overlast.

Met groet

Klaas

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Geen probleem!