Voor de zoveelste keer problemen met de tv ontvanger. Na ontvangst van de nieuwe een paar weken geleden vond ik de beeldkwaliteit niet goed. Zojuist kom ik erachter dat deze ontvanger alleen op sd kan staan. Bij instelling naar hd, springt ie direct weer terug naar sd. Dus maar weer bellen. Heb al bijna een jaar problemen nu. De afstandsbediening werkt ook niet goed, ontvanger reageert niet of seconden later. Daarom ook al 2 nieuwe ontvangers gehad. Morgen komt er dus weer een nieuwe, maar eigenlijk begin ik er een beetje klaar mee te raken. Elke keer heel lang bellen, elke keer alles opnieuw uitleggen, elke keer een nieuwe ontvanger en dan weer problemen. Ik heb ook gevraagd om een keer een andere toe te sturen, een andere soort. Dat gebeurt ook niet. Ben nu serieus aan t kijken om misschien maar helemaal over te stappen. Ik wil gewoon dat het werkt, ik betaal er elke maand tenslotte genoeg voor.
Bij elke nieuwe ontvanger moet ik hier alles loshalen, want wij werken kabels etc netjes weg in kabelgoten.