Allen,
De FRITZ!Box 5590 Fiber werkt prima.
Echter rechtstreeks middels de patch cover niet.
Rechtstreeks op glasvezel krijg ik dus niet voor elkaar, terwijl het via de WAN aansluiting wel lukt.
Telefonisch contact met KPN mocht niet helpen en gezien ik eigen apparatuur gebruik zou een monteur geld kosten.
FRITZ!Box 5590 Fiber rechtstreeks aanlsuiten op XGS-PON middels patchcover
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Allen,
De FRITZ!Box 5590 Fiber werkt prima.
Echter rechtstreeks middels de patch cover niet.
Rechtstreeks op glasvezel krijg ik dus niet voor elkaar, terwijl het via de WAN aansluiting wel lukt.
Telefonisch contact met KPN mocht niet helpen en gezien ik eigen apparatuur gebruik zou een monteur geld kosten.
Beste
Als je de Fritz!Box 5590 Fiber XGS-Pon direct wilt aansluiten (door middel van een Patch Cover) op het glasvezelnetwerk van KPN, dien je die eerst te registeren via : je persoonlijke KPN SIP pagina
Je logt dan in met je KPN ID gebruikersnaam en wachtwoord, en komt vervolgt uit op een overzichtpagina waarop je vervolgens kunt kiezen voor eigen NT/ONT installeren (blauwe button onderaan), klik daarop en volg de stappen.
Het heeft dus niets te maken met je glasverbinding zelf, maar wel met het feit dat je eerst jouw Fritz!Box 5590 XGS-Pon moet aanmelden.
Als je dat hebt gedaan, werkt je Fritz!Box ook probleemloos direct op het glasvezelnetwerk.
Voor alle overige (belangrijke informatie) klik je op deze link:
FRITZ!Box voor gebruik op de glasvezelaansluiting configureren
Laat even weten, ook aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.