Skip to main content
Beantwoord

Mailadres instellen in Outlook

• 15 maart 2024
  • 6 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb soms het idee dat er gepoogd wordt om Gmail om te zetten in Outlook. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Bovendien: is het verstandig?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Samaritaan, we denken hier op het forum graag met je mee. Voor zover ik weet kan je Gmail ook gewoon via de online omgeving blijven gebruiken. Gmail is van Google (niet van KPN), dus pin me hier niet op vast :) Je kúnt het in een e-mailprogramma zoals Outlook instellen, maar het hoeft niet. Zoals @Nick83  ook aangeeft, is het puur de vraag wat jouw voorkeur heeft. 

Ik kwam overigens deze pagina tegen, Google heeft hulppagina's om je te helpen met instellen van een Gmail e-mailadres in een e-mailprogramma.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 15 maart 2024

Dat heeft niet zoveel met "verstandig" te maken. Het gaat erom wat u wilt. Als u het niet wilt: niet doen.

• Auteur
  • Topper
  • 14 reacties
  • 15 maart 2024

Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Samaritaan, we denken hier op het forum graag met je mee. Voor zover ik weet kan je Gmail ook gewoon via de online omgeving blijven gebruiken. Gmail is van Google (niet van KPN), dus pin me hier niet op vast :) Je kúnt het in een e-mailprogramma zoals Outlook instellen, maar het hoeft niet. Zoals @Nick83  ook aangeeft, is het puur de vraag wat jouw voorkeur heeft. 

Ik kwam overigens deze pagina tegen, Google heeft hulppagina's om je te helpen met instellen van een Gmail e-mailadres in een e-mailprogramma.

• 8479 reacties
  • 18 maart 2024
Samaritaan schreef:

Maar willen ze uiteindelijk naar Outlook toe? En hoe doe je dat? Heb het ooit geprobeerd, maar het lukte nooit.

Wie is 'ze’? @Samaritaan 

• 685 reacties
  • 18 maart 2024
N.N. schreef:
Samaritaan schreef:

Wie is 'ze’? @Samaritaan 

Ik wist niet dat dit een forum was over de Nederlandse taal. Maar het is niet ongebruikelijk om in schrijftaal ze te  gebruiken in plaats van zij.

Anders gezegd: “Wil men ook naar Outlook toe, hoe doe je het dan.”   En dat had @Alexandra van KPN volgens mij al anderhalf uur voor jouw opmerking beantwoord.

• 8479 reacties
  • 18 maart 2024
dommeke schreef:
N.N. schreef:
Samaritaan schreef:

Wie is 'ze’? @Samaritaan 

Ik wist niet dat dit een forum was over de Nederlandse taal. Maar het is niet ongebruikelijk om in schrijftaal ze te  gebruiken in plaats van zij.

Anders gezegd: “Wil men ook naar Outlook toe, hoe doe je het dan.”   En dat had @Alexandra van KPN volgens mij al anderhalf uur voor jouw opmerking beantwoord.

Mijn vraag is verkeerd geïnterpreteerd @dommeke , wat ik bedoelde met wie is ze, wie met ze bedoelt wordt, een persoon, een instantie @Samaritaan , dus geen taalkundige correctie.