Skip to main content
Beantwoord

Zit er bij het installatiepakket een Rj11 aansluitdoos?

• 24 april 2024
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Zit er bij het installatiepakket ook een aansluitdoos rj11 die ik kan monteren? De vorige bewoners hebben de kabel naar de wk afgeknipt. En ik wil een Rj11 doosje ophangen in de mtk om daar de modem te plaatsen. 

Zoniet waar kan ik zo een doosje halen. Zonder het online te bestellen. De verzendkosten zijn namelijk duurder 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @EricH007. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een rj11 aansluitdoosje in huis? Als het goed is zit er ook één in het installatiepakket. Als dit niet het geval is kan je onze klantenservice (0800 0402) bellen en vragen of ze een aansluitpakket willen toesturen. ðŸ˜Š

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 24 april 2024

Bij de bouwmarkt kunt u er vast zo wel 1 halen. Maar ook een KPN medewerker kan misschien een aansluitpakketje opsturen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16393 reacties
  • Antwoord
  • 26 april 2024

Hoi @EricH007. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een rj11 aansluitdoosje in huis? Als het goed is zit er ook één in het installatiepakket. Als dit niet het geval is kan je onze klantenservice (0800 0402) bellen en vragen of ze een aansluitpakket willen toesturen. ðŸ˜Š

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 26 april 2024

Of om een gratis installatiemonteur vragen @EricH007 

• Auteur
  • Helper
  • 39 reacties
  • 26 april 2024
Vikash van KPN schreef:

Hoi @EricH007. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al een rj11 aansluitdoosje in huis? Als het goed is zit er ook één in het installatiepakket. Als dit niet het geval is kan je onze klantenservice (0800 0402) bellen en vragen of ze een aansluitpakket willen toesturen. ðŸ˜Š

Thx dan wacht ik dat af.