Ik heb dezelfde problemen met mijn iphone 14 pro als met mijn iphone 11 (een paar jaar geleden). Hij gaat iedere keer van internet af, waardoor ik alleen nog maar telefonisch bereikbaar ben, ik kan niet meer googlen, niet meer op google maps. Alles waar je internet voor nodig hebt doet het niet meer. Dan volg ik de instructies die apple aangeeft om het netwerk opnieuw in te stellen, maar dat helpt even, maar vrij snel daarna wordt ik er weer uit of afgegooid. Ik heb dit sinds 2 dagen.
Beantwoord
Iedere keer geen internet op mijn iPhone 14 pro
Beste antwoord door Erwin van KPN
Het beste advies wat ik jullie kan geven is contact te zoeken met 0800 0402. Als de medewerker het idee krijgt dat er iets niet klopt met het toestel kan hij/zij een ticket aanmaken voor de technische dienst. Die zal er vervolgens serieus naar kijken en ook contact met jullie zoeken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.