Skip to main content
Beantwoord

Nog geen e-mail gekregen om mijn cadeau (game console) te bestellen, 1e factuur is al afgeschreven

• 15 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

Ik heb kpn afgesloten waarbij ik een cadeau kon kiezen uit een playstation 5 en xbox en een switch nu heb ik de eerste maand al betaald maar krijg geen email met code voor welk cadeau ik mag kiezen

Beste antwoord door GeSp

Hallo @Pamela tomasowa 

Die krijg je pas nadat de bedenktijd van 2 weken is afgelopen, in een ander bericht lees ik dat je nu ong. 1 week verbinding hebt.
Nog even geduld dus, het kan soms ook iets langer duren.

Mocht je over 2 weken nog niets ontvangen hebben bel dan Sidekix, die gaan over de uitgifte, zie dit artikel:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Bekijk origineel

3 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6663 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2024

Hallo @Pamela tomasowa 

Die krijg je pas nadat de bedenktijd van 2 weken is afgelopen, in een ander bericht lees ik dat je nu ong. 1 week verbinding hebt.
Nog even geduld dus, het kan soms ook iets langer duren.

Mocht je over 2 weken nog niets ontvangen hebben bel dan Sidekix, die gaan over de uitgifte, zie dit artikel:

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mack Bruining
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 november 2024

Goedendag,
Ik heb zakelijk internet + tv afgesloten bij KPN. De reden dat wij naar KPN zijn overgestapt ipv Odido, was omdat we een gratis game console konden aanklikken en zouden krijgen. Dit heb ik dus ook aangeklikt en daar zou ik verder bericht over krijgen. Ik heb nooit een bericht hiervan gekregen. Nu heb ik jullie gebeld met dit probleem, en mij werd verteld dat we 2 gratis super wifi punten hebben gekregen. Dit klopt, maar ik dacht dat dit gewoon bij het pakket hoorde. Ik weet 100% zeker dat ik de 2 super wifi punten NIET heb aangeklikt, aangezien ik een redelijk klein appartement heb en deze dus absoluut niet nodig heb. Ik weet zeker dat ik de game console aan heb geklikt. 
Nu werd mij verteld dat hier niks aan te doen is, zelfs niet als ik de wifi punten terugstuur (aangezien ik ze toch niet gebruik). Dit vind ik erg jammer en ook niet erg verwelkomend en respectvol richting nieuwe klanten. De hele reden dat we naar KPN waren overgestapt en zelfs maandelijks nu €12 meer betalen, was voor die game console. En nu krijgen we die niet terwijl ik die wel heb aangeklikt, en er valt ook niks aan te doen? 
Ik hoop dat wij alsnog warm verwelkomd kunnen worden met de game console, en ik de wifi punten terug kan sturen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7693 reacties
  • 26 november 2024

Goedemorgen ​@Mack Bruining, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Als je er van uit gaat dat je een game console zou ontvangen en in plaats daarvan krijg je iets anders, dan begrijp ik heel goed dat je daar van baalt. Leidend hierin is de opdrachtbevestiging die je na je bestelling van ons hebt ontvangen. Als hierop is aangegeven dat je voor de console hebt gekozen, dan moet daar natuurlijk iets mee worden gedaan. Wordt er op deze bevestiging aangegeven dat je voor Super wifi punten hebt gekozen, dan is hier helaas niks meer aan te doen en kunnen we er niet voor zorgen dat je de console alsnog krijgt toegestuurd. Daarom mijn advies om die opdracht bevestiging eens op te zoeken er bij te pakken. Laat je me weten wat hierop wordt aangegeven?

Reageer