Skip to main content
Beantwoord

Nog geen informatie ontvangen over retourneren tv-ontvanger

• 12 december 2024
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

Volgens de mail krijg ik nog een brief met instructies hoe het defecte tv kastje retour moet.

We zijn nu 1 week verder en nog niets ontvangen. Heb nog maar 1 weekje de tijd voor de deadline verstrijkt voor de retour.

Ik weet het retouradres , gezien op de website.

Welke gegevens moet ik meezenden in of op het doosje?

Groet,

Jan

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Zofman! We hebben ook een pagina over het terugsturen van KPN apparatuur. Daar staat ook uitgelegd hoe je dit terug kunt sturen in een eigen doos. 🙂 Ook welke gegevens erbij moeten. 
Ik ga er vanuit dat dit voor het ticket niet anders is dan het reguliere proces. 

Bewaar het verzendbewijs goed! Mocht later blijken dat het toch niet goed is aangekomen dan kun je aantonen dat het terug is gestuurd. 

Bekijk origineel

4 reacties

JanD
Superuser
  • 8573 reacties
  • 12 december 2024

Beste ​@Zofman wat je mee kunt sturen zijn je NAW-gegevens en je klantnummer bij KPN en eventueel een ticketnummer n.a.v. de retour.

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 12 december 2024

Dank je ​@JanD ,

Ticketnummer heb ik niet, maar naw+ abbonummer moet voldoende zijn.

Ik wacht nog even t weekend af , of de brief nog komt en anders doen we het maar zo.

Nogmaals dank,

Jan

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7621 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2024

Hi ​@Zofman! We hebben ook een pagina over het terugsturen van KPN apparatuur. Daar staat ook uitgelegd hoe je dit terug kunt sturen in een eigen doos. 🙂 Ook welke gegevens erbij moeten. 
Ik ga er vanuit dat dit voor het ticket niet anders is dan het reguliere proces. 

Bewaar het verzendbewijs goed! Mocht later blijken dat het toch niet goed is aangekomen dan kun je aantonen dat het terug is gestuurd. 

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 13 december 2024

Hoi Sanne,

Dat komt wel goed.bijzonder dat in de mail gesproken wordt over een brief die ik nog ga ontvangen en die niet komt. Foutje in mail, of foutje bij postnl

Groet,

Jan

Reageer