Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud midden in abonnement

• 4 januari 2025
  • 4 reacties
  • 81 keer bekeken

Hoi Allemaal, Ik heb een simkaartje gekocht met een wel heel makkelijk 06 nummer is het mogelijk om dit nummer over te zetten naar mijn lopende abonnement? Zoja hoe gaat dit in zijn werk? 

Beste antwoord door HeidiV

Hi ​@D-deweerd 

Als het een prepaid van een andere provider is kan dat meteen.
Bij KPN prepaid kan het niet, geen idee wat de reden daarvan is.
Als het een KPN prepaid is zal je het nummer eerst naar een prepaid bij een andere provider moeten overzetten.

De KPN klantenservice kan het nummerbehoud voor je regelen, misschien kan het ook in een KPN winkel.

Makkelijkst is om een belafspraak te maken lijkt mij, op die pagina stukje naar onder scrollen.

Bekijk origineel

4 reacties

• 52 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2025

Hi ​@D-deweerd 

Als het een prepaid van een andere provider is kan dat meteen.
Bij KPN prepaid kan het niet, geen idee wat de reden daarvan is.
Als het een KPN prepaid is zal je het nummer eerst naar een prepaid bij een andere provider moeten overzetten.

De KPN klantenservice kan het nummerbehoud voor je regelen, misschien kan het ook in een KPN winkel.

Makkelijkst is om een belafspraak te maken lijkt mij, op die pagina stukje naar onder scrollen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14881 reacties
  • 10 januari 2025

Hi ​@D-deweerd,

Ik zie dat ​@HeidiV je goed op weg heeft geholpen; hoe staat het er nu voor? Is het gelukt om het nummer over te laten zetten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 10 januari 2025

Maja nog niet maar heb ook nog geen tijd gehad er voor het is me inmiddels wel duidelijk 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14881 reacties
  • 13 januari 2025

Ok super dat het in ieder geval duidelijk is nu ​@D-deweerd! Als je er wel de tijd voor hebt wil ik je aanraden om dit niet via een KPN winkel te doen, maar telefonisch. Het is dan het makkelijkst om daarvoor belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei ðŸ™‚

Reageer