Skip to main content
Vraag

Kan "Opgeslagen" in het startscherm opgenomen worden?

• 9 januari 2025
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

staat er in de featurelijst van de DIW7022 TV-desktopbox een featureverzoek om “Opgeslagen” op te nemen in het Startscherm als extra tov de menuregel boven aan het scherm?

Tevens zou het mooi zijn dat je in “Opgeslagen” kan sorteren op alfabet en tevens daar binnen kan zoeken aanvullend op de generieke zoekfunctie.

hoe zet ik zaken op de featurelijst?

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28435 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi ​@Jacques de B, goede ideeën! 

Het kunnen sorteren van de opnamelijst staat op de planning om nog toe te voegen. Maar het is niet bekend wanneer dit dan gaat zijn. 

Opnames op het startscherm, ik neem aan dat je bedoelt als een tegelrij? We hebben sinds kort de optie voor een tegelrij ‘Verder kijken’ die laat van bepaalde streaming services dingen zien waar je mee bezig was. Het idee is wel om die rij in de toekomst uit te breiden, en daar dan ook opnames in te kunnen opnemen. Maar, ik zal ook het idee van een losse rij voor opnames doorgeven. Misschien vindt het tv team dat ook een goed idee.

Specifiek zoeken binnen opnames is een nieuwe, die heb ik nog niet eerder gehoord. Het algemene zoeken neemt ook je opnames mee. Dus van daaruit verwacht ik niet dat we een losse zoekfunctie voor alleen opnames gaan doen. Maar ook dit geef ik in ieder geval door. 

Over het algemeen is het advies om de Product Updates in de gaten te houden. We plaatsen daar een bericht voor elke update met wat er in zit. Je kunt je ook abonneren hierop met de knop rechtsboven. Je krijgt dan een mail bij elke nieuwe Product Update. 

Verder is er dit gebruikerstopic waarin ook feature requests worden verzameld en de status bijgehouden. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 14 januari 2025

Dank voor de reactie:

Inderdaad bedoel ik een tegelrij voor opnames.

m.b.t. het specifiek zoeken: je krijgt dan van alles en moet je daarna ergens gaan zoeken waar je opname is gebleven. Dus een losse zoekactie voor opgeslagen zou toch wel erg wenselijk zijn!

Reageer