Skip to main content
Vraag

Slechte internet en TV en iPhone 14 met haperende verbinding

• 9 januari 2025
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

31/12 een klacht ingediend. Krijg keurig netjes een mail terug dat dat ik binnen vijf werkdagen terug teruggebeld wordt.

Vandaag 9/1 weer een klacht ingediend omdat KPN in gebreke is gebleven.

de eerste klacht ging over slechte internet/televisie en tevens mobiele telefonie iPhone 14 met haperende verbinding. Kan ik nu van Acht maanden keer € 75 terug claimen?

Ondertussen vanaf maart vorig jaar denk ik zo’n drie à vier werkdagen met de klantenservice Van KPN gebeld en ik ben nog geen steek verder!

Daar komt bij ze luisteren niet Naar tips, elke keer moet ik mijn klacht van A tot Z Herhalen, uitzonderingen Daargelaten maar over het algemeen onfatsoenlijke klantenservice medewerkers en niet behulpzaam en zelfs de verbinding Verbreken.

De reviews op internet komen overeen!

Wat zegt bijvoorbeeld een medewerker: als jij weggaat komen er 10 nieuwe klanten voor terug! Andere medewerkers zegt (Iemand van de klantenservice, nota bene nav Terugbelverzoek) Ik ben altijd klant van KPN geweest en nooit problemen gehad met KPN en iPhone. Met dat soort opmerkingen heb ik toch niks.

2 reacties

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2327 reacties
  • 9 januari 2025
JPBandsma schreef:

31/12 een klacht ingediend. Krijg keurig netjes een mail terug dat dat ik binnen vijf werkdagen terug teruggebeld wordt.

Dit forum is niet echt voor klachten, uiteraard kunt u hier wel ventileren voor uw gevoel als u dat dat fijn vind.
De beste manier om een klacht in te dienen is via de volgende link, je wordt dan meestal binnen 5 dagen teruggebeld.
https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

JPBandsma schreef:

de eerste klacht ging over slechte internet/televisie en tevens mobiele telefonie iPhone 14 met haperende verbinding. Kan ik nu van Acht maanden keer € 75 terug claimen?

Ik gok dat KPN hier niet in mee gaat, maar u kunt altijd een claim bij de rechtbank indienen, een rechter zal dan een uitspraak doen of uw claim gegrond is.

JPBandsma schreef:

Wat zegt bijvoorbeeld een medewerker: als jij weggaat komen er 10 nieuwe klanten voor terug! Andere medewerkers zegt (Iemand van de klantenservice, nota bene nav Terugbelverzoek) Ik ben altijd klant van KPN geweest en nooit problemen gehad met KPN en iPhone. Met dat soort opmerkingen heb ik toch niks.

Heel vreemd, gelukkig neemt KPN dacht ik de gesprekken op dus dit zou te herleiden moeten zijn.
Graag bij uw klacht even doorgeven, dan kan dit uitgezocht worden.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 899 reacties
  • 9 januari 2025

Het werkt beter als je anders met de situatie omgaat. Stuur een vriendelijke vraag of opmerking naar de klachtenafdeling, meestal krijg je binnen 5 dagen een telefoontje,  soms duurt het wat langer. Blijf beleefd en geef de medewerker de mogelijkheid om een oplossing aan te bieden.  Met dreigen en schelden bereik je niets. Bij Kpn werken mensen en geen knechten waar je overheen kunt zeiken. Succes. 

Reageer