Skip to main content
Beantwoord

Foutje door gebrek aan automatisering. Dit kan efficienter

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik ontvang een brief van KPN met de bevestiging van mijn abonnement verlenging. Het is een brief omdat mijn e-mailadres niet zou werken. En dat kan kloppen, want er zit een tikfout in. Ook zegt de brief dat ik het zelf online kan aanpassen via mijn KPN. Ik dus daar inloggen, en tadaa: mijn e-mailadres staat er gewoon goed in. Dus KPN: automatiseren die hap. Of instructie aan je medewerkers hoe copy-paste werkt. In elk geval niet laten intypen, want: nergens voor nodig (is al jaren ongewijzigd en bekend), zonde van je tijd (invoeren) en veel kans op fouten zoals deze.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jasperdg, welkom op onze community!
Dat is niet handig inderdaad! Ik vermoed dat er érgens in onze gegevens je contact-emailadres toch verkeerd staat. Je kunt per product/dienst een verschillend contact-emailadres hebben namelijk.
Hier via de community kan ik dat helaas niet voor je controleren of aanpassen, je kunt hiervoor wel een belafspraak maken.

Bekijk origineel

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15557 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Hoi ​@Jasperdg, welkom op onze community!
Dat is niet handig inderdaad! Ik vermoed dat er érgens in onze gegevens je contact-emailadres toch verkeerd staat. Je kunt per product/dienst een verschillend contact-emailadres hebben namelijk.
Hier via de community kan ik dat helaas niet voor je controleren of aanpassen, je kunt hiervoor wel een belafspraak maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

Bedankt. Maar ik heb slechts 1 product en 1 emailadres. Jammer dan dat jullie een emailadres gebruiken dat niet in mijn profiel staat. Mijns inziens slechte automatisering als je verschillende emailadressen her en der opslaat en gebruikt.

Reageer