Skip to main content
Beantwoord

Geen aankondiging gekregen van onderhoudswerkzaamheden glasvezel

• 11 februari 2025
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Ha KPN, zou het mogelijk zijn om voor álle werkzaamheden een update te ontvangen als klant zijnde? Deze kreeg ik wel altijd bij Ziggo en Odido.

Vorige week kreeg ik netjes een bericht dat er die avond onderhoud plaats zou vinden. Oké, dat was slechts 11 uur van te voren maar ik wist in ieder geval waar ik aan toe was. Nu daarentegen ligt het internet er weer uit maar deze keer nul bericht. Eerst de router maar eens gereset maar vervolgens nog niks. Onderhoudspagina geeft nu aan dat er reguliere werkzaamheden zijn.

Natuurlijk voor de meeste mensen geen probleem op dit tijdstip maar helaas ben ik freelancer en moet ik vandaag ‘s nachts werken. Tevens zit ik met een hoop domotica die ik nu handmatig en met hotspots moet zien te bedienen, wat ik anders vooraf makkelijk had kunnen inregelen.

Adviezen over zakelijk internet en ander gedoe zijn niet nodig, het gaat enkel om een verzoek om voor alle werkzaamheden de klanten in te seinen, kleine moeite en scheelt enorm in klantvriendelijkheid. Dank!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Jasperrr90, welkom op onze community! Sorry voor het ongemak! We doen ons best deze sms berichten en meldingen op tijd te versturen maar helaas lukt dat niet altijd. We willen ook geen overbodige berichten sturen als onderhoud bijvoorbeeld tóch een nacht wordt uitgesteld. En zoals hierboven ook al wel genoemd wordt, soms gebeuren deze dingen last-minute.

Ik hoop dat je er niet te veel last van hebt gehad!

Bekijk origineel

7 reacties

JanD
Superuser
  • 8566 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@Jasperrr90 ik kreeg gisteravond keurig een SMS en bericht in de MijnKPN-app voor gepland onderhoud tussen 02.00 en 07.00 uur.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22104 reacties
  • 11 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@Jasperrr90 ik kreeg gisteravond keurig een SMS en bericht in de MijnKPN-app voor gepland onderhoud tussen 02.00 en 07.00 uur.

Nou ​@JanD het zal voor TS een hele opluchting zijn dat jij wel een bericht hebt gehad😂

JanD
Superuser
  • 8566 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@Joep1965 ik wilde slechts aangeven dat ik èn via SMS èn via bericht in Mijn KPN melding hand ontvangen, zodat ​@Jasperrr90 misschien een melding gemist heeft.

Je kunt dus op 2 locaties een melding (terug) zien.

Forum|alt.badge.img

Idem dito hier…….

Slechts een paar uur voor daadwerkelijke uitval een e-mail; dat weer wel!

Getuigt niet van veel inlevingsvermogen zijdens KPN…..

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 1222 reacties
  • 11 februari 2025
geen flauw benul schreef:

Idem dito hier…….

bij sommige storingen/(nood)werkzaamheden is het niet te voorspellen/vooraf aan te geven

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 11 februari 2025
JanD schreef:

Beste ​@Joep1965 ik wilde slechts aangeven dat ik èn via SMS èn via bericht in Mijn KPN melding hand ontvangen, zodat ​@Jasperrr90 misschien een melding gemist heeft.

Je kunt dus op 2 locaties een melding (terug) zien.

Haha dank Jan, zoals gezegd kreeg ik vorige week wel netjes een SMS. Het lijkt simpelweg niet altijd goed te gaan.

Nu heeft niet iedereen de App geïnstalleerd staan maar ik gelukkig wel. Noch daar noch per SMS bericht deze keer. Uiteindelijk kwamen er om 2.45 en om 5.20 wel smsjes binnen om te melden dat er onderhoud zou zijn van 2-7.

MR_CHIP schreef:
geen flauw benul schreef:

Idem dito hier…….

bij sommige storingen/(nood)werkzaamheden is het niet te voorspellen/vooraf aan te geven

Uiteraard. Daarom heb ik dubbel gecheckt of dit een storing was of regulier onderhoud. Het bleek het laatste te zijn :)

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15607 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Jasperrr90, welkom op onze community! Sorry voor het ongemak! We doen ons best deze sms berichten en meldingen op tijd te versturen maar helaas lukt dat niet altijd. We willen ook geen overbodige berichten sturen als onderhoud bijvoorbeeld tóch een nacht wordt uitgesteld. En zoals hierboven ook al wel genoemd wordt, soms gebeuren deze dingen last-minute.

Ik hoop dat je er niet te veel last van hebt gehad!

Reageer