Ha KPN, zou het mogelijk zijn om voor álle werkzaamheden een update te ontvangen als klant zijnde? Deze kreeg ik wel altijd bij Ziggo en Odido.
Vorige week kreeg ik netjes een bericht dat er die avond onderhoud plaats zou vinden. Oké, dat was slechts 11 uur van te voren maar ik wist in ieder geval waar ik aan toe was. Nu daarentegen ligt het internet er weer uit maar deze keer nul bericht. Eerst de router maar eens gereset maar vervolgens nog niks. Onderhoudspagina geeft nu aan dat er reguliere werkzaamheden zijn.
Natuurlijk voor de meeste mensen geen probleem op dit tijdstip maar helaas ben ik freelancer en moet ik vandaag ‘s nachts werken. Tevens zit ik met een hoop domotica die ik nu handmatig en met hotspots moet zien te bedienen, wat ik anders vooraf makkelijk had kunnen inregelen.
Adviezen over zakelijk internet en ander gedoe zijn niet nodig, het gaat enkel om een verzoek om voor alle werkzaamheden de klanten in te seinen, kleine moeite en scheelt enorm in klantvriendelijkheid. Dank!