Skip to main content
Beantwoord

Wanneer krijgt mijn Experia Box V10 de nieuwe update?

• 11 februari 2025
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Er staat dit op de inlogpagina Software V1.01.00V04.3 is dit een oude software? Wanneer krijg ik de laatste versie. Tot nu toe geen melding gekregen over update.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JanBataaf. Welkom op de KPN Community! 

Zoals ​@Joep1965 al zegt, is het geen verouderde software waar je nu op zit en ben je nog steeds volledig beveiligd tegen alle gevaren van buitenaf. Wel zijn we druk bezig met ook de V10 bij te trekken wat betreft de nieuwe KPN Software. Het is misschien een beetje een ruimte schatting, maar sowieso kun je binnen de komende 5 maanden een update verwachten. Als je precies wilt weten wat er in de update zit, dan kun je nog dit Product Update topic bezoeken en je abonneren op toekomstige Product Updates. 

Bekijk origineel

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22059 reacties
  • 11 februari 2025

Oude software is het niet maar er wordt in een laag tempo nieuwe software uitgerold. Daar krijg je vanzelf bericht van. Kan echt nog wel een tijdje duren. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1105 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@JanBataaf. Welkom op de KPN Community! 

Zoals ​@Joep1965 al zegt, is het geen verouderde software waar je nu op zit en ben je nog steeds volledig beveiligd tegen alle gevaren van buitenaf. Wel zijn we druk bezig met ook de V10 bij te trekken wat betreft de nieuwe KPN Software. Het is misschien een beetje een ruimte schatting, maar sowieso kun je binnen de komende 5 maanden een update verwachten. Als je precies wilt weten wat er in de update zit, dan kun je nog dit Product Update topic bezoeken en je abonneren op toekomstige Product Updates. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 februari 2025

Bedankt ik ben gerustgesteld 

Reageer