Skip to main content
Beantwoord

Dolby werkt ineens niet meer op bestaand HBO Standaard abonnement

• 12 februari 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

erikje2014
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

vraagje, heb hbo standaard, nu weet ik dat abbo zijn veranderd, ook dat bestaande klanten 4 k en dolby houden.

laatst nog de nun 2 gekeken met dolby, nu opeens niet, terwijl ik, ik niet eens gebruik heb gemaakt van de combi hectiek, toeval?? lijkt me niet, als kpn wil dat ik via hun doe prima en makkelijk, maar deze onzin zit ik niet op te wachten.

dus ik verwacht een gedegen antwoord

Beste antwoord door Denise van KPN

Het klopt inderdaad dat als je voor juni 2024 al HBO bij KPN had, dat je dezelfde voorwaarden behield toen de tiers werden geïntroduceerd. Ook al heb je bij HBO Standaard geen dolby. Heb je misschien onlangs jouw abonnement vernieuwd/verlengd, ​@erikje2014? Je krijgt dan namelijk nieuwe voorwaarden. En dat zou verklaren waarom jij dan ineens geen dolby meer hebt.

Bekijk origineel

3 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7741 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Het klopt inderdaad dat als je voor juni 2024 al HBO bij KPN had, dat je dezelfde voorwaarden behield toen de tiers werden geïntroduceerd. Ook al heb je bij HBO Standaard geen dolby. Heb je misschien onlangs jouw abonnement vernieuwd/verlengd, ​@erikje2014? Je krijgt dan namelijk nieuwe voorwaarden. En dat zou verklaren waarom jij dan ineens geen dolby meer hebt.

erikje2014
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 121 reacties
  • 14 februari 2025

beste denise, van kpn.

heb abbonnement niet verlengd of veranderd, maar het kwam allemaal tegelijk, werkzaamheden hier aan het netwerk, plus die veranderingen in de combi voordelen. Het is nu weer goed,wat het geweest is geen idee

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Gek, maar fijn dat het probleem zichzelf verholpen heeft.

Reageer