vraagje, heb hbo standaard, nu weet ik dat abbo zijn veranderd, ook dat bestaande klanten 4 k en dolby houden.
laatst nog de nun 2 gekeken met dolby, nu opeens niet, terwijl ik, ik niet eens gebruik heb gemaakt van de combi hectiek, toeval?? lijkt me niet, als kpn wil dat ik via hun doe prima en makkelijk, maar deze onzin zit ik niet op te wachten.
dus ik verwacht een gedegen antwoord
Beste antwoord door Denise van KPN
Het klopt inderdaad dat als je voor juni 2024 al HBO bij KPN had, dat je dezelfde voorwaarden behield toen de tiers werden geïntroduceerd. Ook al heb je bij HBO Standaard geen dolby. Heb je misschien onlangs jouw abonnement vernieuwd/verlengd, @erikje2014? Je krijgt dan namelijk nieuwe voorwaarden. En dat zou verklaren waarom jij dan ineens geen dolby meer hebt.
Het klopt inderdaad dat als je voor juni 2024 al HBO bij KPN had, dat je dezelfde voorwaarden behield toen de tiers werden geïntroduceerd. Ook al heb je bij HBO Standaard geen dolby. Heb je misschien onlangs jouw abonnement vernieuwd/verlengd, @erikje2014? Je krijgt dan namelijk nieuwe voorwaarden. En dat zou verklaren waarom jij dan ineens geen dolby meer hebt.
heb abbonnement niet verlengd of veranderd, maar het kwam allemaal tegelijk, werkzaamheden hier aan het netwerk, plus die veranderingen in de combi voordelen. Het is nu weer goed,wat het geweest is geen idee
Gek, maar fijn dat het probleem zichzelf verholpen heeft.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.