Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik schilderijen als achtergrond op mijn TV ontvanger?

• 17 februari 2025
  • 4 reacties
  • 181 keer bekeken

mijn zoon gebruikt ook KPN, en hij heeft als pauze beeld schilderijen bijvoorbeeld uit het rijksmuseum, 

is het voor mij mogelijk om dit ook te kunnen ontvangen en zo ja, HOE ?

Beste antwoord door PPR058x

Ga naar 'Instellingen', scroll naar beneden naar 'Apparaat', klik op 'Apparaat Voorkeuren', kies 'Schermbeveiliging', ga naar 'Weergave' en kies dan voor de KPN screensaver.

Bekijk origineel

4 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 17 februari 2025

​@nomis 

U zoon heeft de nieuwe tv ontvanger KPN TV+ deze heeft deze functie, oudere tv ontvangers helaas niet. Als u buiten contract bent kunt u migreren naar KPN TV+. Waar u wel rekening mee moet houden is dat de huidige kortingen in u huidig contract kunnen komen te vervallen. Bent u buiten contract? Dan zou ik even bellen met de klantenservice om een migratie aan te vragen. 0800-0402

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 februari 2025

ik heb ook KPN TV+

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Ga naar 'Instellingen', scroll naar beneden naar 'Apparaat', klik op 'Apparaat Voorkeuren', kies 'Schermbeveiliging', ga naar 'Weergave' en kies dan voor de KPN screensaver.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@nomis. Welkom terug op de KPN Community! ​@PPR058x is je al te hulp geschoten zie ik. Ben je er met zijn instructies uitgekomen? 

De screensaver komt wel alleen tevoorschijn als je geen zender hebt gekozen, dus als je het startscherm laat staan. Hoe snel de screensaver tevoorschijn komt, kun je instellen via Instellingen (tandwieltje) → Energiebesparing → Scherm uitschakelen. 

Reageer