Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel is geactiveerd maar bestelling staat nog open

• 19 februari 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Maandag 17/2 glasvezel geactiveerd maar staat in de app nog steeds als bestelling. Kan geen combideal activeren hoe kan dat

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Fringilla ,

Ik begrijp dat het internet bij jou afgelopen maandag is opgeleverd en dat het inmiddels werkt. De beschikbaarheid van MijnKPN duurt daarna nog enkele werkdagen. Ik verwacht dat het morgen of overmorgen alsnog gaat werken. Je kunt dan bv jouw producten koppelen aan jouw account.

Zo werkt het verder: 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36628 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Hallo ​@Fringilla ,

Ik begrijp dat het internet bij jou afgelopen maandag is opgeleverd en dat het inmiddels werkt. De beschikbaarheid van MijnKPN duurt daarna nog enkele werkdagen. Ik verwacht dat het morgen of overmorgen alsnog gaat werken. Je kunt dan bv jouw producten koppelen aan jouw account.

Zo werkt het verder: 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze. KPN verwerkt jouw keuzevoordeel verzoek en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 februari 2025

Duurt wel erg lang nog niets mogelijk 

Reageer