Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP2952 Lang zwart beeld bij het uit de ecostand halen

• 22 februari 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Edjowww
Deelnemer

Hallo, na de laatste update valt me op dat ik, als ie bijna klaar is, gedurende gemiddeld 24 seconden zwart beeld krijg te zien. Eerder had ik meteen beeld. Nou duurt het opstarten uit ecostand natuurlijk wat langer maar nu duurt het wel heel erg lang, vervelend. Klantenservice heeft me al geholpen via een “volledig frisse start” echter zonder resultaat. Doordat dit nogal een langdurig telefoontje was en de klantenservice denk ik wel meer heeft te doen probeer ik het op deze manier.

Ik heb een bedrade (2 meter) tv-ontvanger, ARRIS  VIP2952

Hoor graag.

Gr. Eddy 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Edjowww, 24 seconden klinkt inderdaad lang. Een frisse start was ook het eerste waar ik aan dacht, maar dat heeft geen verbetering gegeven. Is het wel sneller als je de eco stand uit hebt staan?

Dit soort dingen kan het snelste wel via de telefonische collega's worden besproken, daar kan direct meegekeken worden. Hier zit er meer tijd tussen zoals je merkt. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken.

Bekijk origineel

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16253 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Hoi ​@Edjowww, 24 seconden klinkt inderdaad lang. Een frisse start was ook het eerste waar ik aan dacht, maar dat heeft geen verbetering gegeven. Is het wel sneller als je de eco stand uit hebt staan?

Dit soort dingen kan het snelste wel via de telefonische collega's worden besproken, daar kan direct meegekeken worden. Hier zit er meer tijd tussen zoals je merkt. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken.

Edjowww
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 6 maart 2025

Hallo Jasper, excuus dat ik nu pas reageer maar had geen melding gekregen van jouw reactie. Dank je wel in ieder geval.

Als de Arris niet in de eco stand staat en ik start 'm op heb ik onmiddellijk beeld.

Denk dat ik toch de klantenservice nog maar een keer ga bellen.

Hart. groet, Eddy

Jasper van KPN
Moderator

Dat is geen probleem ​@Edjowww, reageren kan altijd 🙂 Telefonisch kan er met je meegekeken worden, dat is de makkelijkste weg.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 7 maart 2025

Nog maar weer eens even getimed vanuit ECO stand-by met een Arris VIP2952. 

De periode zwart aan het eind van de opstarttijd is 15 seconden. Hij geeft dan 98P aan. 

De hele opstart duurt 1 minuut en 42 seconden. 

Daarna start ie op 1 NPO 1 in plaats van de laatst gebruikte zender. 

Op de meest gebruikte televisie gebruik ik snelle start in de ontvanger. 

Reageer