Skip to main content
Beantwoord

Telefoon retour gestuurd maar het aankoopbedrag nog steeds ontvangen

• 22 februari 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon eind december retour gestuurd.   Nog steeds geen geld teruggekregen.  Elke keer als ik bel krijg  ik dezelfde Jan doedel verhaal. Dat hun een formulier invullen zodat de juiste afdeling eraan kan werken.  En het maanden kan duren voor ik reactie krijg of dan krijg ik valse hoop dat het binnen 3 tot 5 dagen is verwerkt en anders word ik teruggebeld.   Elke medewerker die ik heb gesproken krijg ik een verschillende verhaal van.   Als ik vraag om door verbonden te worden naar een manager of een supervisor. Dan krijg ik de antwoord dat ze die niet hebben.  Dan vraag ik of ik naar een andere afdeling kan doorverbonden worden die me wel kan helpen. Krijg ik de antwoord dat hun telefonisch niet bereikbaar zijn. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Ouiamel 

Ik adviseer je in jouw geval, om het klachtenformulier in te vullen en te versturen.
Dan zal de afdeling klachten alles gaan uitzoeken, en je vervolgens terugbellen met een passende oplossing (in jouw geval het terugstorten, van je geroutineerde toestel).

Gezien je al genoeg belpogingen hebt ondernomen, zonder resultaat, zou ik dat even laten voor nu.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier:
Klacht doorgeven bij KPN

Bekijk origineel

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Ouiamel 

Ik adviseer je in jouw geval, om het klachtenformulier in te vullen en te versturen.
Dan zal de afdeling klachten alles gaan uitzoeken, en je vervolgens terugbellen met een passende oplossing (in jouw geval het terugstorten, van je geroutineerde toestel).

Gezien je al genoeg belpogingen hebt ondernomen, zonder resultaat, zou ik dat even laten voor nu.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier:
Klacht doorgeven bij KPN

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15520 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@Ouiamel, welkom op onze community. Wat balen dat je al zo lang wacht op de creditering. Inhoudelijk kan ik je hier via de community niet zo goed mee helpen. Ik hoop dat mijn collega's hierover snel contact met jou opnemen. Als ik dit zo lees ligt het ook al bij de klachtenafdeling.