Skip to main content
Beantwoord

Blokken in beeld, opnames gaan fout en lage snelheid

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 17 keer bekeken

Sinds een mnd of 2 heb ik steeds vaker dat een gedeelte van het scherm even alleen blokken laat zien .

Ook gaan de opnames erg vaak fout neemt dan naar 1 van 2 delen op, da,s dus balen, dit is iets van de laatste 2 wkn

Ook is regelmatig mijn wifi erg traag zodat ik ipv 100mbps maar 30mbps heb, er staan zelfs 2 versterkers tussen due door een monteur van jullie geplaatst is.

Ben al jaren klant Bij jullie, maar op deze manier ben ik niet echt tevreden meer

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Willemtree, wat bedoel je precies met dat een gedeelte van het scherm blokken laat zien? Ik heb er zo geen beeld van hoe dat eruit ziet. Op wat voor ontvanger is dat, welk type?

Wat betreft de opnames, gaat het om specifieke series waarbij dit zich voordoet, of kan het bij alles voorkomen?

Voor de Wifi, heb je al dingen geprobeerd zoals de Wifi Manager?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Zoals je merkt hebben we meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

Bekijk origineel

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16253 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Willemtree, wat bedoel je precies met dat een gedeelte van het scherm blokken laat zien? Ik heb er zo geen beeld van hoe dat eruit ziet. Op wat voor ontvanger is dat, welk type?

Wat betreft de opnames, gaat het om specifieke series waarbij dit zich voordoet, of kan het bij alles voorkomen?

Voor de Wifi, heb je al dingen geprobeerd zoals de Wifi Manager?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Zoals je merkt hebben we meer informatie nodig om met je mee te kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 3 maart 2025

Het beeld bestaat uit opbouw van blokken, vaak stoort ie dus en dan lijkt het wat wazig en krijg je op verschillende plekken in beeld kleine blokjes met wat kleuren erin

Jasper van KPN
Moderator

Kan je de andere vragen ook nog beantwoorden ​@Willemtree? Zoals gezegd weet ik alleen wat jij vertelt. Dit is te weinig om met je mee te kunnen denken, dan kan je beter de genoemde terugbelafspraak maken.

Reageer