Skip to main content
Beantwoord

Opname plannen mislukt (500-5025) - Wynne & Joanna s1a5, 3 maart

• 27 februari 2025
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Ik kan deze aflevering niet opnemen. Alles geprobeerd, TV+ app, tv.kpn.com en tv ontvanger, niets werkt.

Deze aflevering stond oorspronkelijk in de gids voor afgelopen maandag (25 maart) en werd ook opgenomen als onderdeel van de serie. Maar was toen al vervangen door een ander programma door de BBC.

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen

Ik weet niet of de juiste mensen hier al van op de hoogte zijn, maar ik heb dit intern doorgegeven.

Bekijk origineel

8 reacties

PeterG
Superuser
  • 61128 reacties
  • 27 februari 2025

Zit niet bij jou. Hier ook foutmelding als je dat wilt opnemen. 

Het is gelukkig nog early days. Een kpn moderator zal dit oppakken en doorgeven aan het tv team.

Ook het programma ervoor werkt niet voor opnemen (moderator).

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Het lukte mij ook niet om vanavond iets op te nemen. Zelfde foutcode. Een programma terug kijken lukt ook niet kom ik net tot de ontdekking

PeterG
Superuser
  • 61128 reacties
  • 27 februari 2025

Terugkijken is op de BBC sowieso niet beschikbaar. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Ik wilde gewoon Masterchef terug kijken op net5 dus geen BBC want dat programma opnemen lukte dus ook niet

Jeroen-bart Engelen
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Ik weet niet of de juiste mensen hier al van op de hoogte zijn, maar ik heb dit intern doorgegeven.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 102 reacties
  • 28 februari 2025
smit4 schreef:

Ik wilde gewoon Masterchef terug kijken op net5 dus geen BBC want dat programma opnemen lukte dus ook niet

Deze: Masterchef Australië S7 A34, Net 5, 27 feb 18:27, foutmelding in app bij afspelen “Inhoud niet meer beschikbaar”.

PeterG
Superuser
  • 61128 reacties
  • 28 februari 2025

Die doet het hier ook niet. 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 102 reacties
  • 28 februari 2025
Wartywolfs schreef:

Ik kan deze aflevering niet opnemen. Alles geprobeerd, TV+ app, tv.kpn.com en tv ontvanger, niets werkt.

Deze aflevering stond oorspronkelijk in de gids voor afgelopen maandag (25 maart) en werd ook opgenomen als onderdeel van de serie. Maar was toen al vervangen door een ander programma door de BBC.

TV team, bedankt voor het herstellen, ik zie deze afl weer in mijn geplande opname lijst staan.

Reageer