Skip to main content
Beantwoord

Fairphone 3 vraagt na ontgrendelen om onbekend wachtwoord

• 27 februari 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Na het ontgrendelen met 0000 vraagt mijn Fairphone 3 plotseling naar een wachtwoord dat ik niet heb en bij mijn weten nooit heb aangemaakt. Hoe nu verder?

Beste antwoord door Ik_Combineer

Nee dit gaat om het Gmail wachtwoord welke u heeft aangemaakt zodat u apos kunt installeren in de app store.

Bekijk origineel

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Thea Peters, welkom op onze community! Kan het zijn dat ie vraagt om je accountgegevens van je google account? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 4 maart 2025

Dank je wel Thomas,

Ik Google zonder Google account.

Van Fairphone heb ik enkele stappen met de knoppen gekregen voor een harde reset maar ook dan komt mijn Fairphone niet verder dan een soort stekkerfiguurtje met daaronder ' no command' en een scherm waarin het wachtwoord wordt gevraagd. 

Destijds ben ik met de nieuwe Fairphone (via KPN) naar de KPN winkel gegaan die de oude telefoon overzette naar de nieuwe. Hij was dus gebruiksklaar en ik heb geen wachtwoord.

Is het misschien mogelijk dat KPN destijds een standaard wachtwoord heeft gebruikt dat ik later zelf had kunnen veranderen? 

Vriendelijke groet, Thea Peters.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4437 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025

Nee dit gaat om het Gmail wachtwoord welke u heeft aangemaakt zodat u apos kunt installeren in de app store.

Reageer