Skip to main content
Vraag

Extra data na wijzigen abonnement verdwenen

• 1 maart 2025
  • 7 reacties
  • 133 keer bekeken

Per 1 februari heb ik voor m’n oude mobiele abonnement (2017 Zorgeloos) extra data gekregen voor 1,25 euro extra. Omdat dit veel meer data is dan ik nodig heb, heb ik binnen m’n huidige abo voor deze maand een lager plan/abo gekozen. Hierbij wordt geen extra data aangeboden zie ik. Wat als ik volgende maand weer terugga na m’n vorige plan/abo, is de extra data dan ook niet meer van toepassing? Dit zou een manier zijn om af te zien van die extra data zonder naar een nieuwe abonnementsvorm over te stappen, of zie ik iets over ‘t hoofd? 

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36773 reacties
  • 1 maart 2025

Hallo ​@Otto73 .

Als je volgende maand weer teruggaat naar jouw vorige (hogere) plan, dan krijg je weer die extra data en ga je het bedrag betalen wat daarbij hoort inclusief die 1,25 die er sinds kort op zit. Als het goed is, zou je dat ook moeten kunnen zien in MijnKPN.   

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 3 maart 2025

Hallo

Noordzee schreef:

Hallo ​@Otto73 .

Als je volgende maand weer teruggaat naar jouw vorige (hogere) plan, dan krijg je weer die extra data en ga je het beraadt betalen wat daarbij hoort inclusief die 1,25 die er sinds kort op zit. Als het goed is, zou je dat ook moeten kunnen zien in MijnKPN.   

Noordzee schreef:

Hallo ​@Otto73 .

Als je volgende maand weer teruggaat naar jouw vorige (hogere) plan, dan krijg je weer die extra data en ga je het beraadt betalen wat daarbij hoort inclusief die 1,25 die er sinds kort op zit. Als het goed is, zou je dat ook moeten kunnen zien in MijnKPN.   

Dank voor je reactie, maar dit is niet zichtbaar in MijnKPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36773 reacties
  • 7 maart 2025

Dat klopt ​@Otto73 ,

Dat is pas weer te zien na één maand. Want je mag één keer per maand switchen. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3523 reacties
  • 7 maart 2025

@Otto73 Extra data wordt alleen bij bepaalde klanten aangeboden, je was de gelukkige maar weet jouw geluk niet te koesteren. De kans is groot dat bij omzetten naar de oude plan je geen extra data meer zal krijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36773 reacties
  • 11 maart 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Otto73 .

Als je volgende maand weer teruggaat naar jouw vorige (hogere) plan, dan krijg je weer die extra data en ga je het bedrag betalen wat daarbij hoort inclusief die 1,25 die er sinds kort op zit. Als het goed is, zou je dat ook moeten kunnen zien in MijnKPN.   

@Otto73 

Is die extra data inmiddels al weer zichtbaar in MijnKPN? 

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 11 maart 2025

Nee, het is ook nog niet de volgende maand. Maar ik blijf voorlopig op dit lagere plan want is voldoende met ontvangen MBs delen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36773 reacties
  • 17 maart 2025

OK ​@Otto73 , dan ben je in elk geval goedkoper uit. 

Reageer