Skip to main content
Beantwoord

Tv werkt niet meer met Pfsense sinds wijziging eind januari

• 3 maart 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Sinds de wijziging eind januari, krijg ik geen TV ontvangst meer aan het werk via mijn Pfsense omgeving.
Waar kan ik een experiabox aanvragen?

Beste antwoord door ArenB

ArenB schreef:

Ik heb nooit een experiabox ontvangen. ik ben ooit overgestapt van XS4all naar KPN en heb daar niets bij ontvangen behalve de twee ITV ontvangers.

En er is zeker iets veranderd bij KPN eind januari, zoek maar eens na in de communities

Je maakte mij aan het twijfelen. Na goed zoeken op zolder, Ik heb wel een experiabox.  Excuses.

Post kan als niet verstuurd gezien worden

Bekijk origineel

3 reacties

• 3486 reacties
  • 3 maart 2025
ArenB schreef:

Sinds de wijziging eind januari, krijg ik geen TV ontvangst meer aan het werk via mijn Pfsense omgeving.
Waar kan ik een experiabox aanvragen?

Vogens mij is er niets gewijzigd. 

En jij hoort gewoon een Experiabox te hebben. Als je die niet hebt, heb je die dan weggegooid ofzo? Dat mag namelijk niet. De Experiabox is eigendom van KPN. 

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb nooit een experiabox ontvangen. ik ben ooit overgestapt van XS4all naar KPN en heb daar niets bij ontvangen behalve de twee ITV ontvangers.

En er is zeker iets veranderd bij KPN eind januari, zoek maar eens na in de communities

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2025
ArenB schreef:

Je maakte mij aan het twijfelen. Na goed zoeken op zolder, Ik heb wel een experiabox.  Excuses.

Post kan als niet verstuurd gezien worden

Reageer