Skip to main content
Beantwoord

Gebruik maken van Entertainmentkorting in plaats van het nieuwe combivoordeel

• 5 maart 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Een aantal dagen geleden checkte ik mijn account (internet vast thuis en 2 mobiele abonnementen) en zag ik dat het mogelijk is Spotify (family) te activeren met 5 euro entertainment korting. Dit wilde ik vandaag dan ook regelen, om er nu achter te komen dat je alleen kan kiezen voor een aantal entertainment opties in combivoordeel (die ik niet gebruik). Had ik Spotify maar een aantal dagen geleden geactiveerd toen het nog wel kon met entertainment korting.

Is het op de een of andere manier nog mogelijk om te kiezen voor entertainment korting? De opties in combivoordeel gebruik ik helaas niet. 

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@CindyB1993, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit goed uit, dus ik moet jou helaas ook teleurstellen. Je kunt nu alleen kiezen uit geboden pakketten die bij jouw level van Combivoordeel passen. Hopelijk bevalt toch een van die opties alsnog. 

Bekijk origineel

2 reacties

• 3032 reacties
  • 5 maart 2025

Als jij nu over bent naar het nieuwe systeem, dan kan dat dus niet meer. Er is geen weg terug.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23293 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

HI ​@CindyB1993, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit goed uit, dus ik moet jou helaas ook teleurstellen. Je kunt nu alleen kiezen uit geboden pakketten die bij jouw level van Combivoordeel passen. Hopelijk bevalt toch een van die opties alsnog. 

Reageer