Ik ben op zoek naar een nieuwe smartwatch (oude is gestolen helaas), nu kan ik bij kpn een abbonement nemen met eventuele multisim.
Mijn abbonement van mijn telefoon loopt over 5 maanden af , als ik nu een smartwatch abbonement bij KPN neem heeft dit gevolgen als ik mijn telefoon abbonement eventueel niet verleng en overstap naar een andere provider.
Niet dat ik dan ineens van het horloge het resterende bedrag moet betalen.
Een Multisim abonnement kost vijf euro per maand naast je huidige KPN Mobiel abonnement. Hiermee maak je gebruik van je belminuten, smsjes en data van je huidige abonnement. Het Multisim abonnement is dagelijks opzegbaar.
Een Multisim abonnement kost vijf euro per maand naast je huidige KPN Mobiel abonnement. Hiermee maak je gebruik van je belminuten, smsjes en data van je huidige abonnement. Het Multisim abonnement is dagelijks opzegbaar.
Ok dan weet ik wat me te doen staat, dan is het inderdaad beter om hem direct te betalen aangezien je dan vrij bent om over te stappen
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.