Skip to main content
Beantwoord

Smartwatch abonnement, gevolgen voor gewoon mobiel abonnement?

• 6 maart 2025
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe smartwatch (oude is gestolen helaas), nu kan ik bij kpn een abbonement nemen met eventuele multisim.

Mijn abbonement van mijn telefoon loopt over 5 maanden af , als ik nu een smartwatch abbonement bij KPN neem heeft dit gevolgen als ik mijn telefoon abbonement eventueel niet verleng en overstap naar een andere provider.

Niet dat ik dan ineens van het horloge het resterende bedrag moet betalen.

Mag alex

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Roodakkers ,

Je kunt alleen maar een abonnement op de smartwatch nemen als aanvulling op een bestaand mobiel abonnement. Dus zeg je jouw mobiel abonnement op, dan stopt het smartwatch-abonnement ook. En ja, dan moet je de resterende kosten uiteraard in één keer betalen als een soort boete. Het meest simpele is om jouw smartwatch gewoon in één keer te betalen. Dan heb je dat gedoe niet. 

Wat kost Multisim?

Een Multisim abonnement kost vijf euro per maand naast je huidige KPN Mobiel abonnement. Hiermee maak je gebruik van je belminuten, smsjes en data van je huidige abonnement. Het Multisim abonnement is dagelijks opzegbaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36693 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Hallo ​@Roodakkers ,

Je kunt alleen maar een abonnement op de smartwatch nemen als aanvulling op een bestaand mobiel abonnement. Dus zeg je jouw mobiel abonnement op, dan stopt het smartwatch-abonnement ook. En ja, dan moet je de resterende kosten uiteraard in één keer betalen als een soort boete. Het meest simpele is om jouw smartwatch gewoon in één keer te betalen. Dan heb je dat gedoe niet. 

Wat kost Multisim?

Een Multisim abonnement kost vijf euro per maand naast je huidige KPN Mobiel abonnement. Hiermee maak je gebruik van je belminuten, smsjes en data van je huidige abonnement. Het Multisim abonnement is dagelijks opzegbaar.

• Auteur
  • Helper
  • 32 reacties
  • 6 maart 2025

Ok dan weet ik wat me te doen staat, dan is het inderdaad beter om hem direct te betalen aangezien je dan vrij bent om over te stappen

Reageer