Skip to main content
Vraag

Beeld hapert en bevriest met SmartTV app op LG tv

• 9 maart 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

De concurrent Odido had een perfect werkende tv-app voor op onze LG smart TV. De app van KPN is ronduit teleurstellend. Beeld hapert, beeld bevriest. De algehele ervaring is waardeloos. Zo erg zelfs dat als het dit jaar niet verbetert, ik mijn abbo bij KPN niet ga verlengen. Terug naar een kastje, met een extra afstandsbediening, extra stroombreker, daar zit ik niet op te wachten.

Hebben meer mensen deze teleurstellende ervaring?

Aan KPN, zijn er plannen om van het vehikel een goedwerkende app voor op een smart TV te maken?

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37005 reacties
  • 9 maart 2025

Hallo ​@Snorbab ,

Er worden hier vaker problemen gemeld. Er wordt aan gewerkt door de technische dienst. Hou vooral de Product Updates in de gaten:  

https://community.kpn.com/product-updates

MelskeH
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 166 reacties
  • 10 maart 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Snorbab ,

Er worden hier vaker problemen gemeld. Er wordt aan gewerkt door de technische dienst. Hou vooral de Product Updates in de gaten:  

https://community.kpn.com/product-updates

Hier hetzelfde probleem.
Laten ze ook maar eens kijken naar het gebruikers gemak. Films of Series zoeken is een puinhoop.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28479 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@Snorbab, jammer te horen dat je nu problemen ervaart met haperend beeld. Ik keek net even naar je eerdere topic van een paar maand geleden. Toen had je foutmeldingen, maar wel goed beeld. 

Ervaar je deze haperingen met alle zenders/programma's en ook altijd op de dag? Of merk je dat het op bepaalde momenten gebeurt, of bij bepaalde programma's of zenders?

Wat je sowieso kunt doen wat kan helpen is de app eens verwijderen en herinstalleren. Herstart je tv dan tussendoor even voor de zekerheid. Waarmee ik echt uit/stroomloos bedoel, niet alleen op stand-by. 

We werken verder ook aan een nieuwe smart tv app. Deze is inmiddels beschikbaar voor smart tv's met het Android besturingssysteem. Aan nieuwe versies voor andere besturingssystemen, zoals jouw LG wordt nog gewerkt. Dat betekent dat de huidige app geen nieuwe functionaliteiten meer gaat krijgen. Maar wel willen we natuurlijk dat je zo ongestoord mogelijk gebruik kunt maken van wat de app wel kan. 

Reageer