Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 geen verbinding meer, rood lampje

• 11 maart 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Voor wifi bereik in de tuin, Superwifi2 zonder bekabeling in bijkeuken. Modem is KPN 12. 
Dit werkte perfect. Nu enige tijd geen verbinding meer. Lampje rood. Ook op ander plaatsen in het huis, dichter bij de modem, geen verbinding. Alles geprobeerd wat in de databank staat. 
Resetten, stekkers eruit, stappenplan gevolgd etc. etc. echter geen resultaat. Als Superwifi2 bekabeld wordt aangesloten op de modem, ziet de modem de Superwifi wel maar ook dan geen Wifi verbinding. 
Wat nu nog te doen? 

Beste antwoord door HDWD

Dag Maja, 

Alle door jou genoemde stappen meerdere keren gedaan. Geen resultaat. 
Vandaag Superwifi bij de KPN shop omgeruild (zat nog in de garantieperiode) voor een nieuwe. Ik had direct weer verbinding! Dus opgelost. 
Groet

Bekijk origineel

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 13 maart 2025

Hi ​@HDWD,

Wat zuur dat het ondanks al jouw inspanningen nog steeds niet goed gaat met de wifi ðŸ˜• Ik moet bekennen dat ik het vooral erg merkwaardig vind dat er zelfs geen wifi is als je de SuperWifi bekabeld aansluit op het modem.
Heb je nu helemaal geen wifi in huis? Dat wordt me niet 100% duidelijk uit je bericht. Wat doet het wifi lampje van je Box 12? Brandt of knippert die groen of doet hij wat anders? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025

Dag Maja, 

Dank voor je reactie. 
Via de modem heb ik wifi grotendeels in huis. De superwifi is bedoeld voor versterken Wifi signaal voor de achterkant van het huis en de tuin. Dat werkte altijd perfect. Het lampje is rood. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 22 maart 2025

Mijn excuus voor de late reactie ​@HDWD, op de 1 of andere manier krijg ik jouw bericht nu pas te zien!

Je hebt dus in een groot deel van je huis wel goede wifi direct van het modem, en alleen je SuperWifi punt laat het afweten. Zou je de stappen bij ‘Rood lampje of groen knipperend lampje‘ en als dat niet helpt de stappen van ‘Rood lampje of groen knipperend lampje en de stappen hierboven hielpen niet’ uit het volgende artikel willen volgen? Ik hoor graag of je SuperWifi punt daarna weer gaat doen wat hij moet doen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2025

Dag Maja, 

Alle door jou genoemde stappen meerdere keren gedaan. Geen resultaat. 
Vandaag Superwifi bij de KPN shop omgeruild (zat nog in de garantieperiode) voor een nieuwe. Ik had direct weer verbinding! Dus opgelost. 
Groet

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 22 maart 2025

Ah gelukkig! Heel fijn dat het met de nieuwe SuperWifi weer in orde is ​@HDWD en bedankt dat je het nog even laat weten ðŸ˜Š

Reageer