Skip to main content
Beantwoord

Update Box 12 weer niet uitgevoerd

• 13 maart 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Voor de 2e keer een bericht van KPN gekregen dat het modem een update krijgt (eindelijk). Helaas weer niet gelukt. Beide keren het modem opnieuw opgestart, maar helaas. Dan maar een reset uitgevoerd en alle instellingen weer terug moeten zetten. Helaas ook zonder resultaat…😢

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Lemmen, als je het modem een volledige reset geeft (zoals beschreven op de pagina hieronder) zal het modem zich opnieuw aanmelden bij de updateserver. Had je de reset op die manier gedaan? 

Als je dat had gedaan en de update alsnog niet gekregen hebt zal het later nogmaals geprobeerd worden. Iedereen zal de update uiteindelijk krijgen, niemand wordt overgeslagen.

Bekijk origineel

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16232 reacties
  • Antwoord
  • 14 maart 2025

Hoi ​@Lemmen, als je het modem een volledige reset geeft (zoals beschreven op de pagina hieronder) zal het modem zich opnieuw aanmelden bij de updateserver. Had je de reset op die manier gedaan? 

Als je dat had gedaan en de update alsnog niet gekregen hebt zal het later nogmaals geprobeerd worden. Iedereen zal de update uiteindelijk krijgen, niemand wordt overgeslagen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 27 maart 2025

Beste Jasper. Ik had de reset inderdaad zo uitgevoerd. Helaas zonder resultaat. De eerste keer kreeg ik 10-3  en vervolgens 12-3 de mededeling van een update. Helaas zonder resultaat. Vervolgens radiostilte. Heb nu wel 4 wifi versterkers met verschillende software versies  met als gevolg dat mijn telefoon niet meer wil verbinden. Moet steeds verbinding vergeten en opnieuw verbinden. 😢

Jasper van KPN
Moderator

Verschillende versies is inderdaad niet handig! Heeft het modem nu ook nog de oude softwareversie, of is die inmiddels wel bijgewerkt ondanks de radiostilte? Als het nog niet is bijgewerkt kan je je profiel volledig invullen, dan kan ik kijken of er aan deze kant iets over te zien is.

Reageer