Skip to main content
Beantwoord

5G problemen op Samsung S23FE, wat zijn naast Iphone goede alternatieven?

• 13 maart 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met de Samsung S23FE. Het ligt aan het toestel. dit is in het verleden reeds bewezen. Het is allemaal terug te zoeken. Zoek op internet naar internet valt weg bij Samsung S23FE en het probleem loopt al sinds 2023.

Hier in Nederland hulp van Samsung gevraagd, uiteindelijk een nieuw moederbord geplaatst, maar dit heeft het probleem verergerd. Het blijft fout gaan zodra ik in de buurt van bekende WiFi adressen kom. Vooral thuis dus. Ik weet dat we het de KPN niet aan kunnen rekenen, want het toestel van mijn vrouw werkt gewoon.

Bij Samsung wordt verwacht dat je het toestel minsten 3 keer ter reparatie aanbied (alles opnieuw inloggen) voor zij overgaan op verdere actie. Je mist daar klantvriendelijkheid in.

Ik ben geen Iphone fan, maar wat kan je na Samsung en Iphone?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hendrik 1969

Wat ontzettend naar dat je dit ervaart met je toestel. Ik denk graag mee met je vraag over alternatieven voor Apple en Samsung. 

Een duidelijk antwoord heb ik helaas niet voor je, ik denk ook niet dat iemand dat heeft. Er zijn veel verschillende toestellen met Android die overeen moeten komen met jouw wensen, met andere woorden: dit is per persoon verschillend. 

Tweakers heeft een goede vergelijking tussen verschillende toestellen in verschillende prijsklassen, een goed begin om je te oriënteren. Hopelijk hen je hier iets aan. 

Bekijk origineel

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hi ​@Hendrik 1969

Wat ontzettend naar dat je dit ervaart met je toestel. Ik denk graag mee met je vraag over alternatieven voor Apple en Samsung. 

Een duidelijk antwoord heb ik helaas niet voor je, ik denk ook niet dat iemand dat heeft. Er zijn veel verschillende toestellen met Android die overeen moeten komen met jouw wensen, met andere woorden: dit is per persoon verschillend. 

Tweakers heeft een goede vergelijking tussen verschillende toestellen in verschillende prijsklassen, een goed begin om je te oriënteren. Hopelijk hen je hier iets aan. 

Reageer