Skip to main content
Vraag

Opnieuw vaag beeld tijdens journaal KPN TV+ app op iPad

• 17 maart 2025
  • 7 reacties
  • 24 keer bekeken

Ik gebruik de KPN TV+ app versie 8.64.01 en een iPad ios. Versie 18.3.2.

Ongeveer twee maanden geleden heb ik doorgegeven dat het beeld van het Journaal zeer vaag is. Het is toen opgelost en het probleem is een tijd weggeweest. Vanavond is het echter weer hetzelfde. Het beeld is extreem vaag en eigenlijk niet om aan te zien. Is deze storing bekend en wordt er al iets aan gedaan?

7 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7609 reacties
  • 19 maart 2025

Goedemiddag ​@KeesV53 en bedankt voor jouw bericht!

Goed dat je weer aan de bel trekt want ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Hoe is dit gisteravond gegaan? Heb je weer dezelfde problemen ervaren? Ik heb er verder geen andere meldingen over voorbij zien komen en hoop dat het een eenmalig iets was 🙏🏻Zo niet, hoor ik dat natuurlijk ook graag zodat we hier actie op kunnen ondernemen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 19 maart 2025

Hallo Jan, gisteren dacht ik dat het probleem over was, maar vanavond was het bij het journaal weer mis. Bijna constant een wazig beeld. Een enkele keer werd het even scherp maar even later bleef het weer wazig. Is dan eigenlijk niet om aan te zien. Ik hoop dat het gauw definitief wordt opgelost en hoor graag van je. groet Kees.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7609 reacties
  • 20 maart 2025

Helder ​@KeesV53 , bedankt voor de terugkoppeling!

Om welk journaal gaat het precies? Ik vermoed het journaal van de NPO? En op welk tijdstip? Gezien het tijdstip van je bericht denk ik dat het om het 20.00 journaal gaat op NPO 1 maar ik moet dit wel even zeker weten voordat ik hiermee verder kan! Hoor het graag van je :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 maart 2025

Ah sorry Jan, het gaat inderdaad om het journaal van 20.00 uur. Groet Kees

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7609 reacties
  • 24 maart 2025

Dat vermoedde ik al ​@KeesV53 maar fijn om het zeker te weten :)
Hoe is het de afgelopen dagen dan gegaan? Weer dezelfde problemen tijdens het journaal of lijkt het nu weer beter te gaan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 maart 2025

Het lijkt beter te gaan, maar bij het schakelen naar het journaal, zoals besproken, zie ik eerst heel even weer het wazige beeld en daarna wordt het weer scherp. Maar dat het beeld voortdurend wazig is heb ik de laatste dagen niet meer gezien. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7609 reacties
  • 25 maart 2025

Zou je het het de komende dagen nog even in de gaten willen houden en zou je je bevindingen via deze weg weer aan me terug kunnen koppelen ​@KeesV53? Alvast bedankt :)

Reageer