Skip to main content
Beantwoord

Aflevering Rock Island Mysteries op Nickelodeon ineens een andere taal

• 19 maart 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik wou gister een aflevering van rock island mysteries kijken op Nickelodeon en alle afleveringen waren gewoon nederlands behalve die van gister die was opeens in het Duits of zo weet iemand wat ik kan doen want ik wil hem wel graag zien

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha ​@Saira Klos, welkom! Ik doe ook nog een duit in het zakje, het lijkt wel Deens! Ik heb het meteen even gecheckt, maar helaas kunnen we dit achteraf niet meer wijzigen :-(. Betekent dat je deze aflevering alleen in de uitgezonden taal kunt bekijken. Sorry!

Bekijk origineel

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37005 reacties
  • 19 maart 2025

Hallo ​@Saira Klos ,

Ik heb het net getest. Het is zeker geen Duits, maar wel een vreemde taal. Vermoedelijk iets Oost-Europees, Oekraïens zou goed kunnen aangezien deze zender ook bij KPN in die taal wordt doorgegeven. 

Maar het TV-team van KPN zal dit kunnen herstellen. Dat is echter niet zo maar geregeld. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30873 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Ha ​@Saira Klos, welkom! Ik doe ook nog een duit in het zakje, het lijkt wel Deens! Ik heb het meteen even gecheckt, maar helaas kunnen we dit achteraf niet meer wijzigen :-(. Betekent dat je deze aflevering alleen in de uitgezonden taal kunt bekijken. Sorry!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37005 reacties
  • 20 maart 2025

HaHa ​@Marcia van KPN ,

Ik zat gisteren ook nog te denken aan Deens, maar mijn Deens is wat roestig. Kennelijk had jij er minder moeite mee! ðŸ˜‰

Reageer