Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg telkens mails met 'Antwoord gemarkeerd'

• 21 maart 2025
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Af en toe krijg ik een mail met de tekst “Je hebt een nieuw privébericht ontvangen van KPN Community team”  Als ik dan inlog om het bericht te lezen zie ik steevast: “Deze week is er een antwoord gemarkeerd”. Wat betekent dat? En wat moet ik ermee? Ik zie inmiddels al een heel lijstje met dezelfde tekst: er is een antwoord gemarkeerd.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Tientien 

Als jij een topic begint, dan ontvang je daar één of meer reacties op. Uiteindelijk markeer jij (of een moderator) één van die reacties als beste antwoord op de door jou gestelde vraag.

Wekelijks zal de forumsoftware automatisch een privébericht sturen naar alle beantwoorde topic-starters van die periode om te vragen naar hun ervaring in de Community.

Je kan dat doen door op de duimpjes te klikken. Dan krijg je nog een paar vragen. Antwoorden is niet verplicht en je kan dit ook gewoon negeren. Die privéberichten kan je echter niet uitzetten.

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36649 reacties
  • 21 maart 2025

Hallo ​@Tientien ,

Dat komt omdat je inmiddels tien topics hebt gestart. Maar je hoeft er nu verder niets mee. 

Eventueel kun je op jouw profielfoto klikken en dan via instellingen en meldingen deze meldingen (beste antwoord) uitklikken. Dan krijg je ze niet meer in de toekomst. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17606 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2025

Hallo ​@Tientien 

Als jij een topic begint, dan ontvang je daar één of meer reacties op. Uiteindelijk markeer jij (of een moderator) één van die reacties als beste antwoord op de door jou gestelde vraag.

Wekelijks zal de forumsoftware automatisch een privébericht sturen naar alle beantwoorde topic-starters van die periode om te vragen naar hun ervaring in de Community.

Je kan dat doen door op de duimpjes te klikken. Dan krijg je nog een paar vragen. Antwoorden is niet verplicht en je kan dit ook gewoon negeren. Die privéberichten kan je echter niet uitzetten.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17606 reacties
  • 21 maart 2025

Volgens mij 😇 was iemand (moderator ​@Erwin van KPN ?) iets te snel 😉 met “beste antwoord”.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17606 reacties
  • 22 maart 2025

Hoi ​@Tientien , hopelijk is het nu duidelijk. Nu dit topic beantwoord is, zal het komende week ook weer een privébericht opleveren.

Reageer