Skip to main content
Vraag

SuperWifi 2 punt is verbonden maar heeft geen clients

• 21 maart 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb problemen met de Superwifi 2.0. De probleem is hij geeft aan groen dat hij is verbonden met de modem ook kan ik dat bevestigen in de modem admin site.

Er zitten enkel geen clients aan verbonden geen apparaten enkel de bedraad geen draadloos apparaten dus via wifi. Als ik de wifi op mn telefoon uit zet en opnieuw verbindt dan verbint hij wel door naar de wigi punt maar na letterlijk paar minuten verbreekt hij de verbinding en gaat terug naar de modem verbinden.

Ik heb tot nu toe de SWP 2.0 hard gereset en opnieuw via kabel verbinding laten maken met de modem maar heeft niet geholpen zelfde probleem.

Toen heb ik opnieuw gereset en verbinding gemaakt door wps maar als nog geen succes.

Iemand ideeën?

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7597 reacties
  • 25 maart 2025

Goedemiddag ​@Hussam2002 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag ook stelt, we denken natuurlijk graag met je mee. Kun je me alvast vertellen welk type Experia Box je in gebruik hebt? Verder ben ik vooral benieuwd naar de firmware versie van zowel je Experia Box als de Super wifi 2 punten. Voor directe ondersteuning kun je hiervoor trouwens ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk. Je wordt dan gebeld op een door jou aangegeven tijdstip & dag! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 maart 2025

Dag Jan,

Ik heb kpn box 12b met firmware:

V12.C.24.05.08

En voor de superwifi 2.0 punt is het SW2.C.24.07.04

Ik hoor het graag want het begint best wel te irriteren. Ik moet steeds wifi uit zetten en weer aan zodat hij nu wel aan de wifi punt verbindt.

Reageer