Skip to main content
Beantwoord

Meerdere slimme apparaten werken niet meer met SuperWifi

• 24 maart 2025
  • 8 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb hier eerder al een topic voorbij zien komen,  maar ga hem toch nogmaals stellen,  want mijn probleem oplossen werkte niet met de antwoorden. Ook ik heb een grote hoeveelheid wiz lampen die in het verleden perfect werkten, maar sinds de nieuwe superwifi punten ( waar ik al niet om hadgevraagd..)en de nodige updates gaat het niet lekker meer. Er ontbreken meerdere lampen en ook mijn ring deurbel valt weg qua signaal. Router al opnieuw gestart. Iedere keer vallen er weer een paar weg. Is hier al een oplossing voor? 

Beste antwoord door Zusje79

Goedemorgen, 

Even de waanzinnige complimenten naar jullie team voor het regelen van de monteur, het aangepaste abonnement (wat eerder verkeerd werd geadviseerd )en ook echt een monteur die er verstand van heeft en voor ons zoals nu lijkt de problemen eindelijk heeft verholpen. Monteur met veel geduld en die de tijd neemt om alles uit te zoeken en uit te leggen waar de fouten zitten en het dan ook nog direct oplost. Zeer professioneel. Wat een held!!!! Ik ben al jaren KPN klant maar zag mijn geest de afgelopen weken echt naar de overstap afdwalen door alle problematiek .

Ik weet niet of jullie dit ook over kunnen brengen maar onze dank is superGroot!!!!

Groetjes fam. Pfeijffer 

Bekijk origineel

8 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 26 maart 2025

Hi ​@Zusje79 en welkom bij de KPN Community! 

Niet handig dat niet alle apparaten met de wifi verbinden. Wat als je een Extra Wifi kanaal instelt en deze alleen op 2,4 Ghz zet? Verbindt alles daar dan wel weer mee?

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Sanne,

Dit nog niet geprobeerd. Ik zal de stappen doorlopen en kijken wat dit gaat opleveren.

Zou toch een uitkomst zijn.

Alvast bedankt voor de tip!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Goedenavond,

Het is gelukt met het instellen van het extra Wifi-punt, voor nu lijkt het te werken, dus fingers crossed.

Kan ik dit nu ook op de andere Superwifipunten evt. zo instellen/verdelen of pakt hij dit nu standaard over alle 3 de punten omdat ik het hoofdpunt heb gepakt?

Groet Anita

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 28 maart 2025

Fijn dat het goed gaat! Ik duim met je mee dat het zo blijft. 

Als je modem en SuperWifi punten op de meest recente software zitten dan zou je deze stappen gevolgd moeten hebben. Als dat zo is dan nemen de SuperWifi punten dit ook automatisch over. 🙂
Als de SuperWifi punten nog op oudere software zat en je dit op het hoofdpunt hebt ingesteld dan neemt de rest het ook over! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 maart 2025

Het gaat nog steeds niet goed. En wordt er echt moedeloos van.

Ik blijf resetten en opnieuw instellen

Ik heb contact gehad met een medewerker en zelfs een duurder abonnement laten aansmeren omdat dit het probleem zou zijn.  Wat dus ook niet helpt!  En als ik dit ongedaan wil maken ga ik terug naar 50 mb....

Ik heb meerdere topics gelezen dat het aan de recente update ligt die is gedaan,

Hoe gaan we dit nu hier oplossen??? Het draaide net weer een beetje. 3 nieuwe wifi versterkers laten plaatsen omdat de witte niet samen gingen met de nieuwe.  Ik werk veel vanuit huis wat nu ook onmogelijk is.

Er wordt heelveel langs elkaar heen gewerkt momenteel bij kpn en niemand heeft een goede oplossing behalve dat wij als klant alleen maar meer moeten betalen voor weer nieuwe ontwikkelingen in de aparaten die het moeten oplossen.

wat dan weer niet matcht met de bestaande aparaten. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 2 april 2025

Wat jammer dat het instellen van de Extra Wifi niet heeft geholpen. 😕 Zijn alle slimme apparaten met de Extra Wifi verbonden en hebben ze via die weg nog steeds geen verbinding? Kun je toelichten wat er nu nog precies misgaat? Dan kunnen we dit verder uitzoeken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 5 april 2025

Goedemorgen, 

Even de waanzinnige complimenten naar jullie team voor het regelen van de monteur, het aangepaste abonnement (wat eerder verkeerd werd geadviseerd )en ook echt een monteur die er verstand van heeft en voor ons zoals nu lijkt de problemen eindelijk heeft verholpen. Monteur met veel geduld en die de tijd neemt om alles uit te zoeken en uit te leggen waar de fouten zitten en het dan ook nog direct oplost. Zeer professioneel. Wat een held!!!! Ik ben al jaren KPN klant maar zag mijn geest de afgelopen weken echt naar de overstap afdwalen door alle problematiek .

Ik weet niet of jullie dit ook over kunnen brengen maar onze dank is superGroot!!!!

Groetjes fam. Pfeijffer 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7611 reacties
  • 6 april 2025

Ah gelukkig! Wat fijn om te lezen dat het gelukt is. 😄 Ik geef de complimenten door aan de monteur waar het om gaat. Dank voor het terugkoppelen en heel veel plezier met je diensten gewenst! 💚

Reageer